2008-02-04, 09:17
Bannlyst
Jag tankade Full FL Studio 7. Är så jävla sämst så jag lyckades få det installerat som en demo. Så nu suger det i tarmen efter att få börja testa på att göra musik. Kan redan säga, det står hur man ska installera FL men jag fattar inte. Därför ber jag om hjälp.

Tankade det på > http://www.mininova.org/
Det står hur man ska installera det där också dock på engelska.
Så gör några raders guide. Är inte så haj på datorer inget "Japp .dll ska extractas till 44.55an" haha.
Senast redigerad av Megalomania 2008-02-05 kl. 11:06. Anledning: Direktlänkar till torrenter med upphovsrättsskyddat material är inte tillåtna
Citera
2008-02-05, 08:32
Bannlyst
komigen någon måste kunna förklara.
Citera
2008-02-05, 09:39
Medlem
Tror inte det handlar om att ingen kan, utan att ingen vill hjälpa dig.
Om du inte kan förstå instruktionerna på engelska till hur man installerar programmet, hur skall du då förstå programmet?

1) kör flstudio7.exe och installera till den förutbestämda mappen
(C:/program/filesimage-line/fruity loops 7) Starta _inte_ programmet när installationen är klar.

2) Öppna popup.reg och lägg till den i registret

3) Gå till "engine mappen" (vet dock inte vad dem refererar till) och kopiera alla filer och alla mappar för att sedan klistra in dem i den förutbestämda installations mappen (C:/program/filesimage-line/fruity loops 7), när du blir tillfrågad om du vill skriva över filerna, tryck ja. Blir du inte tillfrågad har du klistrat in filerna och mapparna i fel mapp.

4) Öppna crack mappen, kopiera även dessa filer och klistra in i samma mapp som du nyss klistrade in de andra filerna i. Kör sedan crack.exe i den nya mappen, (använder du vista så högerklickar du och väljer "Kör som administratör") och klicka sedan på crack knappen.

5) Kör Fruity Loops
Citera
2008-02-05, 10:05
Medlem
snuffomans avatar
Jag laddade ner FL7 från TPB för någon månad sedan och fick då hem en version som var helt crackad. Det var bara installera och köra, inget tjafs med demo eller utgångna regfiler. Dessvärre så ligger programmet på min andra dator och jag kommer inte ihåg det exakta namnet på torrenten. Men jag skickar ett PM med länk när jag kollat upp det.
Citera
2008-02-05, 11:10
Medlem
Megalomanias avatar
Problem med olika program tas med fördel i de datorrelaterade forumen. Då du inte specificerat vilket OS du har tar jag för givet att det är Windows så jag skickar tråden till det forumet.

/ Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in