2011-08-12, 15:11
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Såg reklam om nått Kitchen Nightmares fast på brittiska resturanger.
Har den säsongen börjat på tv än?

Kitchen Nightmares-serien började väl på brittiska restauranger? Det hette "Elake kocken" och gick på SVT under 2004-2006 typ. Finns på tpb för den som vill.
Citera
2011-09-07, 22:21
Medlem
Alltså....ligger och kollar på Kitchen Nightmers nu. Dom som deltar i programmet lär ju skriva kontrakt på att dom inte ska spö skiten ur Gordon. Okej att man kan va hård men va fan kalla folk för de ena och de andra. Va mycket bättre när de va den elake kocken. Inte lika mycket manus där heller.
Citera
2011-11-30, 22:37
Medlem
illbebacks avatar
Någon som tittar på kvällens avsnitt på 9:an?

Fyfan vad kul att se araberna som både är bröder och äger restaurangen ljuga konstant för Gordon samtidigt som dom sparkar och skriker mot varandra och allt annat.
Citera
2011-11-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
Någon som tittar på kvällens avsnitt på 9:an?

Fyfan vad kul att se araberna som både är bröder och äger restaurangen ljuga konstant för Gordon samtidigt som dom sparkar och skriker mot varandra och allt annat.

Typiskt sån där restaurang som är en turistfälla. Den låg ju mitt i gamla franskkvarteren. Dom kan serververa vilken jävla skitmat som helst för gästerna kommer ändå inte tillbaka. Dom sa själva att dom inte hade några stamgäster.

Den där jävla Moe äcklade mig. Skitgubbe som serverar skitmat och tänker bara på dagskassorna.
Citera
2011-11-30, 23:56
Medlem
illbebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
Typiskt sån där restaurang som är en turistfälla. Den låg ju mitt i gamla franskkvarteren. Dom kan serververa vilken jävla skitmat som helst för gästerna kommer ändå inte tillbaka. Dom sa själva att dom inte hade några stamgäster.

Den där jävla Moe äcklade mig. Skitgubbe som serverar skitmat och tänker bara på dagskassorna.

Håller med till hundra. Jag har inte varit i New Orleans men har alltid varit sugen på att se hur staden är. Tänker dock undvika deras skit-restaurang.
Är det inte franskinfluerad mat som gäller i stadens franska kvarter?

Lite kul att han kallar sig för det. Givetvis heter han Mu/ohammed, kanske ett namn många amerikaner har svårt för.
Citera
2012-07-12, 19:50
Medlem
SLEnejtacks avatar
Gordon's kitchen nightmares bästa humorprogrammet på TV?

Gordon's kitchen nightmares är nog det roligaste som visas på TV. Det är så sjukt kul att se Gordons dispyter med restaurangägare som inte ser problemet med att servera rutten mat.

Fler som tycker som jag?
Citera
2012-07-12, 19:56
Medlem
Roligt tycker jag kanske inte det är direkt, snarare en dos bedrövligt

Då tycker jag Hells Kitchen är bättre om man ska se något program med ramsay för humorns skull
Citera
2012-07-12, 20:01
Medlem
Självklart tycker jag som du, älskar det programmet, skrattar alltid lika gott till det. Men tycker verkligen inte om Svenska versionen av det programmet "kniven mot strupen", det är ju liksom Gordon Ramsay som gör hela programmet värt att titta på, det är nog inte många som rår sig på hans självsäkerhet och självförtroende och framförallt att han alltid är så rak och ärlig om allt hela tiden. Tycker han vad han nu heter i den svenska versionen är så löjlig, för det märks så tydligt att han försöker ha likartad utstrålning som Gordon, jag köper det inte.
Citera
2012-07-12, 20:03
Medlem
Vänta tills du får se "kniven mot strupen" där jävlar får ägarna sina fiskar varma. På ett mycket övertygande och okonstlat sätt.
Ps, Gordon är copycat!!!!
Citera
2012-07-12, 20:05
Medlem
Mackan86s avatar
Jag gillar både Kniven mot strupen och Kitchen Nightmares med Gordon. Tycker ingen av dem känns tillgjorda personligt faktiskt
Citera
2012-07-12, 20:11
Medlem
Strodes avatar
Älskar allt med Gordon, så jävla skön. Kniven mot strupen-killen är väl ingen favorit direkt, och antagligen pga hans hemska dialekt, men det är ändå rätt kul att kolla på.

Det enda som stör mig lite är att dom säger att DET ÄR DET VÄÄÄRSTA STÄLLET JAG NÅGONSIN SETT... i nästan varje avsnitt.
Citera
2012-07-12, 21:15
Medlem
Gillar programmet! Men är det någon som vet om det finns ocensurerat? Det piper i mina öron hela tiden. Har sett Hells Kitchen ocensurerat och då piper det inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in