Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-16, 21:18
Medlem
moarlemonpledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kublakaj
Fick tag på ett GBA och Pokemon blå, men det visade sig att man inte kan spara. Har beställt nya batterier från NetOnNet och hoppas att det löser problemet slänger med en bild på insidan av spelet, utan det gamla batteriet:
http://i53.tinypic.com/15zh36w.jpg
yes, ser rätt ut. Har du kvar det gamla batteriet? Kolla isånafall vilken typ det är. Borde gå att hitta i en ica-butik...
Citera
2011-10-16, 21:34
Medlem
playboykungens avatar
Vet någon hur man får godiset på gul så man kan lv upp den
Citera
2011-10-16, 22:40
Medlem
Kublakajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moarlemonpledge
yes, ser rätt ut. Har du kvar det gamla batteriet? Kolla isånafall vilken typ det är. Borde gå att hitta i en ica-butik...
Köpte som sagt mina batterier på nätet, du kanske missade det? 19kr och gratis frakt liksom.
Batteritypen är CR2025, står angett på kretskortet! Man kunde annars stoppa i ett batteri med fler mAh (= längre tid tills nästa byte) men jag vill vara säker och kör på det som står angett.
Citera
2011-10-16, 23:45
Medlem
moarlemonpledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kublakaj
Köpte som sagt mina batterier på nätet, du kanske missade det? 19kr och gratis frakt liksom.
Batteritypen är CR2025, står angett på kretskortet! Man kunde annars stoppa i ett batteri med fler mAh (= längre tid tills nästa byte) men jag vill vara säker och kör på det som står angett.
menade att det verkade onödigt att köpa ett batteri på nätet, även om det e gratis frakt tar det ju ett tag. se till att inte tappa bort skruven! Hoppas det funkar för dig
Citera
2011-10-16, 23:56
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playboykungen

Rare Candy? lvla upp vad?

Du hittar rare candy lite var stans, samt köpa det tror jag.
Citera
2011-10-17, 01:19
Medlem
Kublakajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moarlemonpledge
menade att det verkade onödigt att köpa ett batteri på nätet, även om det e gratis frakt tar det ju ett tag. se till att inte tappa bort skruven! Hoppas det funkar för dig
Hehe, har tenta-p just nu och vill inte ha ett fint pokemon blå som ligger och lockar när man måste plugga! Jag är inte slarvig så skruven kommer ej försvinna =)

Citat:
Tror du ska ta och googla "missingno cheat" eller liknande. Eller bara "rare candy cheat"...
Citera
2011-10-17, 12:08
Medlem
playboykungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Rare Candy? lvla upp vad?

Du hittar rare candy lite var stans, samt köpa det tror jag.
Vart kan han köpa skulle finnas en fusk också
Citera
2011-10-30, 17:10
Medlem
Citat:
Vart kan han köpa skulle finnas en fusk också

Vad i helvete menar du?!

Rare candy går för övrigt inte att köpa.
Citera
2011-11-16, 18:46
Medlem
Om jag inte har spelat på ett tag så väljer jag alltid Bulbasaur; det känns helt enkelt "rätt" att välja Pokémon nr. #001.

Om jag sen klarar spelet och inte har ett alltför långt avbrott så väljer jag Charmander nästa gång, och så vidare - ja, ni fattar.
Senast redigerad av Peter_18 2011-11-16 kl. 18:50.
Citera
2011-11-17, 15:39
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Vad i helvete menar du?!

Rare candy går för övrigt inte att köpa.

Finns ju fusk som gör att man får 99 st star candy, kommer ihåg att jag blev lyrisk när en kompis berätta om det för mig.
Citera
2012-05-18, 18:21
Medlem
siggesatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Finns ju fusk som gör att man får 99 st star candy, kommer ihåg att jag blev lyrisk när en kompis berätta om det för mig.

jo men se upp bara så du inte duplikerar cyckeln det kan resultera till att du splittar upp en cyckel i varenda itemslott och den går inte och radera! och fånga inte missigno test pokemon nr 000 då knasar grafiken sig!
och så har vi ju mew tricket för alla som inte tror det så går det faktist att få tag på en mew no 151 men det är lite krångligt att förklara så jag skippar det!
Citera
2012-05-18, 19:17
Citat:
Ursprungligen postat av siggesatan
jo men se upp bara så du inte duplikerar cyckeln det kan resultera till att du splittar upp en cyckel i varenda itemslott och den går inte och radera! och fånga inte missigno test pokemon nr 000 då knasar grafiken sig!
och så har vi ju mew tricket för alla som inte tror det så går det faktist att få tag på en mew no 151 men det är lite krångligt att förklara så jag skippar det!

Kom igen nu för fan! Har alltid velat veta hur man får tag i Mew!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in