2009-08-13, 00:02
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elwisp
Nej datorn var tom. Det är klart, tidigare har jag alltid använt master ball på Zapdos fast nu har jag ingen bra på att söva/paralysera motståndaren, ska ändå köra tills jag klarar det

Då skulle jag gissa på att att du använt den, möjligen att du typ slängt/sålt den och glömt.
Citera
2009-08-13, 01:22
Medlem
GodMorgonHerrn.s avatar
Personligen gillar jag inte att använda ngn rare, typ zapdos osv. Byggde mitt lag med enbart "normala" och det gick bra de med

Edit: Tror mitt lag var ngt i stil med detta:

Gengar
Dragonite
Snorlax
Alakazam
Charizard (Valde charmander från början, så det är väl inte snällt att kasta bort honom... =)
Den sista var antagligen Electabuzz eller ngn annan elektrisk.
Senast redigerad av GodMorgonHerrn. 2009-08-13 kl. 01:28.
Citera
2009-08-13, 22:29
Medlem
Elwisps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Då skulle jag gissa på att att du använt den, möjligen att du typ slängt/sålt den och glömt.
ja det måste nog vara så
men jag fångade mewtwo, använde 2 eller 3 ultra balls bara, han blev frozen solid så sen var det lätt

Citat:
Ursprungligen postat av GodMorgonHerrn.
Personligen gillar jag inte att använda ngn rare, typ zapdos osv. Byggde mitt lag med enbart "normala" och det gick bra de med

Edit: Tror mitt lag var ngt i stil med detta:

Gengar
Dragonite
Snorlax
Alakazam
Charizard (Valde charmander från början, så det är väl inte snällt att kasta bort honom... =)
Den sista var antagligen Electabuzz eller ngn annan elektrisk.
Hur orkar du med Dragonite? man måste ju irra runt jättelänge i safarizonen, sen träna upp dratini jättelänge
Citera
2009-08-14, 02:05
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
ja det måste nog vara så
men jag fångade mewtwo, använde 2 eller 3 ultra balls bara, han blev frozen solid så sen var det lätt

Hur orkar du med Dragonite? man måste ju irra runt jättelänge i safarizonen, sen träna upp dratini jättelänge

Man fiskar i Safari Zone för Dratini (lvl10 & 15) så springa runt är ju inte ett måste. Det går ju mycket snabbare än att samla ihop coins. Dragonite får man sen på lvl 55. Så visst tar det tid men han är den bästa draken med riktigt fina stats.
Citera
2009-08-15, 20:44
Medlem
Elwisps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Man fiskar i Safari Zone för Dratini (lvl10 & 15) så springa runt är ju inte ett måste. Det går ju mycket snabbare än att samla ihop coins. Dragonite får man sen på lvl 55. Så visst tar det tid men han är den bästa draken med riktigt fina stats.
Men sen är han ett helvete att fånga också, men som du säger, värt det när han väl blir Dragonite
Citera
2009-08-16, 23:01
Medlem
NixZt0rms avatar
Citat:
Men sen är han ett helvete att fånga också, men som du säger, värt det när han väl blir Dragonite

Ja de va fett värt de
Citera
2009-08-18, 13:23
Medlem
cerns avatar
Minns mitt team nu..

Mewto - lvl.100
Alakazam - lvl.100
Gengar - lvl.100
Articuno - lvl.100
Charizard - lvl.100
Blastoise - lvl.100

Med oändligt mycke max repeal och de. Sen hade jag fångat alla 150 men missade mew under den tiden så nu får jag börja om hela spelet igen. Puh..
Citera
2009-08-18, 13:25
Medlem
twinkybois avatar
Haha, plockade fram mitt gamla Gameboy och Pokemon Red igår innan jag hoppade på bussen, nu blir det nöta på väg till skolan
Citera
2009-08-18, 18:27
Medlem
Caputskis avatar
Min oddish skulle utvecklas, men så tryckte jag på B knappen flera gånger så sluta han. Hur kan jag få honom att utvecklas igen ?
Citera
2009-08-18, 21:25
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caputski
Min oddish skulle utvecklas, men så tryckte jag på B knappen flera gånger så sluta han. Hur kan jag få honom att utvecklas igen ?
han kommer vilja utvecklas igen när han kommit till nästa level. Tryck inte på B-knappen som en tok då
Citera
2009-08-18, 22:51
Medlem
Blåbärés avatar
Är det någon mer än jag som har pokémon på mobilen? Riktig nostalgi att lira det på min halvkassa k750 ...

Ursäkta mig om ja är lite sen med det till mobilen, jag orkar inte läsa igenom alla sidorna.
Citera
2009-08-19, 00:49
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbäré
Är det någon mer än jag som har pokémon på mobilen? Riktig nostalgi att lira det på min halvkassa k750 ...

Ursäkta mig om ja är lite sen med det till mobilen, jag orkar inte läsa igenom alla sidorna.
Jepp, du är lite sent ute. För egen del har jag fortfarande inte fått skiten att fungera ordentligt när jag kommit en bit in i spelet, någonstans mellan Mt. Moon och Nugget Bridge börjar frame för frame ersättas med random trash för att till slut frysa spelet helt när man läser en skylt eller pratar med någon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in