2008-01-28, 22:22
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franzmuller
Har läst lite här och där i Phenazepamtrådar om olika idéer angående dosering. Tänkte att vi kanske skulle försöka samla både erfarenheter och förslag från diverse smarta individer.

Personligen ser jag ett hopp i att kunna använda denna substans i "medicinskt" syfte, dvs hålla sig till 0.5-1mg vid behov. Något som inte är helt lätt när ett gram innehåller motsvarande 2000 tabletter.

Min spontana tanke är att man borde hitta något pulver med liknande densitet (maizena, druvsocker) och blanda och skaka som bara tusan och sedan dela upp i portionsförpackningar.

Vad säger folket?

Hoppas du dör för att du höjer publiciteten!
Citera
2008-01-28, 22:27
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Hoppas du dör för att du höjer publiciteten!

hoppas du dör?

Här försöks det ju att lösas ett problem, med att det ska doseras lättare.
något fel?
Citera
2008-01-28, 22:28
Medlem
theAnts avatar
Det enda smidiga sättet att dosera ämnen som är aktiva i så små mängder är att göra en lösning av det.
Citera
2008-01-28, 22:50
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Kan ingen med sån där supervåg mäta upp 1 mg, 5 mg samt 10 mg och sedan lägga pulvret på varsin 50-öring och fota..då ser man ju på ett ungefär hur mängderna ser ut?
Citera
2008-01-28, 22:53
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Kan ingen med sån där supervåg mäta upp 1 mg, 5 mg samt 10 mg och sedan lägga pulvret på varsin 50-öring och fota..då ser man ju på ett ungefär hur mängderna ser ut?

Du inser hur lite det är väl? Ta ett korn så är det Xmg, ta några så är det XXmg.
Som att "se" hur mycket ett halvt gram tjack är genom att se en bild i forumet.
Citera
2008-01-28, 22:54
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du inser hur lite det är väl? Ta ett korn så är det Xmg, ta några så är det XXmg.
Som att "se" hur mycket ett halvt gram tjack är genom att se en bild i forumet.

Helt ärligt så har jag ingen aning, därför vill jag se hur det kan tänkas se ut
Citera
2008-01-28, 22:55
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
hoppas du dör?

Här försöks det ju att lösas ett problem, med att det ska doseras lättare.
något fel?

Kan du åtminstone dölja det genom att inte inkludera det i topic eller maskera det på något sätt? shit alltså pallar verkligen inte med sådana som du, hamnar på ignoreringslistan direkt.
Citera
2008-01-31, 21:16
Medlem
rotten_88s avatar
hmm, vad kan man blanda med för pulver som inte svider att snorta?
ett pack druvsocker --->1 g phen=ca 900 doser? borde det inte varar väldigt svårt att blanda någorlunda rätt
Citera
2008-01-31, 22:19
Medlem
herregud vad alla medlemmar här, framförallt dom yngre, är så fruktansvärt kåta på att dra upp saker i näsan. tror att många har sett för mycket på scarface.

så vitt jag har förstått vinner man inget på att dra benso i näsan då det tas upp först när det når magen. möjligtvis fungerar det bra i brunögat.

efter all efterforskning tippar jag att bästa lösningen är att införskaffa en så bra våg som möjligt, så stark vodka/etanol som möjligt, en pipett på 1 ml och blanda ut 50 alt 100 mg i en dl sprit och dosera en ml som en "tablett".
Citera
2008-01-31, 23:01
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franzmuller
efter all efterforskning tippar jag att bästa lösningen är att införskaffa en så bra våg som möjligt, så stark vodka/etanol som möjligt, en pipett på 1 ml och blanda ut 50 alt 100 mg i en dl sprit och dosera en ml som en "tablett".

det där är ju bara idiotiskt, för det första så dunstar alkohol rätt så fort och för det andra så är det slöseri och påverkar förmodligen hållbarheten allvarligt!
Citera
2008-01-31, 23:09
Medlem
Alkohol dunstar inte särskilt fort om det är i en förluten flaska. Jag tror inte hållbarheten påverkas jättemycket heller.
Citera
2008-01-31, 23:13
Medlem
Näsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
det där är ju bara idiotiskt, för det första så dunstar alkohol rätt så fort och för det andra så är det slöseri och påverkar förmodligen hållbarheten allvarligt!

Jag har en flaska med 98% alkohol i min kyl och den har legat där nu i 4 månader, det enda som försvunnit ur den flaskan är det som åkt ner i min mage, sen har väl pyttelite dunstat när jag öppnat flaskan men det kan jag stå ut med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in