• 2
  • 3
2008-05-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Nej det ska ju inte va nn brandvgg i han, fr det r bara antivirus. Det konstiga va att jag fick rd ikon (brandvgg blockerar) i uTorrent men tex canyouseeme.org sa att den va ppen samt Speedguiden sa att den va ppen.
Det jag tror blockerade va det hr jvla webbsidefiltret ett vad det va i Nod32, kan inte komma p exakt vad det hette men kommer ihg att det blev bra nr jag disablade det men sen avinstallerade jag hela rasket. Synd p ett annars s verlgset anti-virus program.

Jo det lr ju ska vara bra. Knner inte till det, men det borde ju finnas ngot stt att stlla in s den inte blockerar.
Citera
2008-05-07, 19:30
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpster
Jo det lr ju ska vara bra. Knner inte till det, men det borde ju finnas ngot stt att stlla in s den inte blockerar.

Jo som sagt tror jag lyckades stlla in s den inte blockerade det lnge, men d kndes det nd som att jag stngt av hela jvla antiviruset nd s jag tog bort det Gr skert bra om man orkar pilla jag knde dock inte fr det just d men fr kanske gra ett nytt frsk.
Den release jag krde var ESET.NOD32.Antivirus.Business.Edition.v3.0.566.CRA CKED-CU frresten.
Citera
2009-09-03, 23:58
Medlem
Sjukt, har exakt samma problem. Ibland nr jag startar Utorrent s r det direkt, ibland kan jag ha p programet en hel natt. Men det blir alltid bluescreen.
Jag har bara Telia sker surf med vista brandvgg.. Har nyaste versionen av utorrent ocks. Det r riktigt jobbigt!
Citera
2009-09-05, 11:41
Medlem
nikgusta78s avatar
Hade precis samma problem med min dator fr nt r sen. Men mrkte att det bara skedde nr jag tankade p den ena hrdisken. Bytte ut hrdisken och sedan var problemet lst.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in