2008-05-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Nej det ska ju inte va nån brandvägg i han, för det är bara antivirus. Det konstiga va att jag fick röd ikon (brandvägg blockerar) i uTorrent men tex canyouseeme.org sa att den va öppen samt Speedguiden sa att den va öppen.
Det jag tror blockerade va det här jävla webbsidefiltret ett vad det va i Nod32, kan inte komma på exakt vad det hette men kommer ihåg att det blev bra när jag disablade det men sen avinstallerade jag hela rasket. Synd på ett annars så överlägset anti-virus program.

Jo det lär ju ska vara bra. Känner inte till det, men det borde ju finnas något sätt att ställa in så den inte blockerar.
Citera
2008-05-07, 19:30
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpster
Jo det lär ju ska vara bra. Känner inte till det, men det borde ju finnas något sätt att ställa in så den inte blockerar.

Jo som sagt tror jag lyckades ställa in så den inte blockerade det länge, men då kändes det ändå som att jag stängt av hela jävla antiviruset ändå så jag tog bort det Går säkert bra om man orkar pilla jag kände dock inte för det just då men får kanske göra ett nytt försök.
Den release jag körde var ESET.NOD32.Antivirus.Business.Edition.v3.0.566.CRA CKED-CU förresten.
Citera
2009-09-03, 23:58
Medlem
Sjukt, har exakt samma problem. Ibland när jag startar Utorrent så är det direkt, ibland kan jag ha på programet en hel natt. Men det blir alltid bluescreen.
Jag har bara Telia säker surf med vista brandvägg.. Har nyaste versionen av utorrent också. Det är riktigt jobbigt!
Citera
2009-09-05, 11:41
Medlem
nikgusta78s avatar
Hade precis samma problem med min dator för nåt år sen. Men märkte att det bara skedde när jag tankade på den ena hårdisken. Bytte ut hårdisken och sedan var problemet löst.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in