2008-01-22, 22:24
Medlem
Nefcairions avatar
Hejsan!

klickade igång min mac idag och alla mina bilder i iphoto hade försvunnit ? själva poängen med tråden är väl om detta kanske bara hänt mig eller var det för den nya iphoto uppdateringen som släpptes?

hursomhelst känns det väldigt ostabilt med att alla bilder försvinner, tur att jag har 3 backuper men känns fortfarande inte bra!

Är jag ensam med problemet?
Citera
2008-01-22, 22:59
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefcairion
Hejsan!

klickade igång min mac idag och alla mina bilder i iphoto hade försvunnit ? själva poängen med tråden är väl om detta kanske bara hänt mig eller var det för den nya iphoto uppdateringen som släpptes?

hursomhelst känns det väldigt ostabilt med att alla bilder försvinner, tur att jag har 3 backuper men känns fortfarande inte bra!

Är jag ensam med problemet?
Nej! Något liknande hände min sambo i förrgår.
Citera
2008-01-23, 13:39
Medlem
Nä, du är inte ensam om det. Hänt mig med en gång. Även att min adress bok blivit helt nollställd två gånger. Jag sluta använda den efter det.
Citera
2008-01-23, 18:03
Medlem
SNIFF2s avatar
Det har inte hänt mig. Men jag använde iPhoto i början när jag precis fått min Mac men fann att det hade sina begränsningar. Jag använder nu istället Aperture. Det är i min åsikt mycket bättre. Finns att få tag på lite här och var. ^^
Citera
2008-01-23, 19:39
Medlem
Crunchies avatar
Är det AlbumData.xml som har försvunnit eller alla JPEGs också?
Citera
2008-01-24, 16:44
Medlem
Nefcairions avatar
!

allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem