Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-22, 18:50
Bannlyst
Jo nu är det så att jag ENDAST kan kolla film (i både media Player och VLC, web TV på FULL SCREEN, d v s att man INTe ens kan g ur den. Den tar upp hela rutan och inga kanter att kunna minimera etc. Vad beror detta på, och hur fixar jag detta? otroligt irriterande, att vara tvungen att stänga av datan under pågående film hela tiden. Kan väl säga ckså att jag har en LG Flatron L1950H och att detta problem (tror ja) uppstod direkt när jag installerat skiten..
Citera
2008-01-22, 23:23
Medlem
Antar att du instalerade drivrutinerna som tillhörde skärmen..

Prova leta i dess inställningar, alt. avinstallera dem och kolla ifall problemet kvarstår
Citera
2008-01-23, 03:18
Medlem
Provat att trycka på Esc-tangenten? Brukar funka för mig i de flesta fullscreenstillämpningar.
Citera
2008-01-23, 10:55
Citat:
Ursprungligen postat av huaguo
Provat att trycka på Esc-tangenten? Brukar funka för mig i de flesta fullscreenstillämpningar.

F kan även funka
Citera
2008-01-24, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av huaguo

nej, Esc funkar inte, jag måste klicka på Off-knappen på datorn elelr tangentbordet (trådlöst) annars kommer man inte ur.
Citera
2008-01-24, 18:51
Medlem
Ondkvists avatar
Prövat Alt + Enter?
Citera
2008-01-24, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondkvist
Prövat Alt + Enter?

Vet ej, får göra det. Men, var ligger själva problemet egentligen?
Någon inställning?
Citera
2008-01-24, 23:02
Medlem
Ondkvists avatar
Åtminstone med WMP togglar man mer eller mindre permanent mellan fönster och fullscreen med Alt + Enter, vilket innebär att läget ligger statiskt hur länge som helst tills man kör Alt + Enter ytterligare en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in