Är det en helt omöjlig tanke att man ska kunna installera en trial av nod32 mer än en gång? Men hur?
Har försökt att avinstallera Nod32, sedan startat om, sedan kört ccleaner och raderat tempfiler och en del registernycklar med ESET rensades såg jag. Sedan gick in i regedit och sökte upp och raderade det som fanns med ESET och Nod32
Sedan installerade jag trial igen, men fortfarande är den bara till 2008.02.23
Fast hmm.. det är en 30-dagarstrial och min licence fungerar till 08-02-23
..och det är ju 30 dagar från och med idag! *smart*
Så jag kanske lyckades ändå. Hade bara för mig att min förra version som jag installerade för några veckor sen även den var giltig till 02.23 men jag kanske minns fel.
nej nu dyker jag på ämnet igen, det irriterar mig att det inte går att få bort skiten! ska det vara helt jävla omöjligt att radera spåren efter förra nod32-installationen?
nej, jag vill inte ladda ner en crackad version.
tycker bara att det BORDE gå, om man rensar bort mappen all users/applications/ESET samt raderar allt med ESet i registret och som grädde på moset kör lite allmänrens med ccleaner och regcleaner.. var gömmer sig deras skräp?
jag ger mig inte om jag så ska behöva formattera hårddisken!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!