Citat:
Ursprungligen postat av Placha
EN blotter eller lapp fick vi för 400kr.. så vi slog ihop oss och köpte 2 lappar och delade på dom så vi fick en halv för 200kr =)
Om du någonsin köper igen i framtiden: LSD är alltid LSD. Det finns inga "olika sorter". Skillnaden med blotters är trycket på dem. Däremot är det fortfarande exakt samma ämne droppat på dem: LSD. Det som varierar är mängden på lappen vilket avgör styrkan.
Med andra ord var det inte shiva du fick (sålänge det inte var shiva-tryck) utan något helt annat som kranen sedan dragit på en historia om hur han "droppat 7-8 droppar shiva på". Du sa att han hade köpt "flytande shiva". Detta är fel. Du kan inte köpa "shiva i flytande form", det är LSD.
Förlåt om det verkar som att jag bashar dig, det vill jag verkligen inte. Men du har antagligen blivit lurad av din kran. Jag förstår inte varför man skulle droppa 8 droppar per lapp istället för att fördela det på 8 lappar. Din kran har antagligen sålt standardblotters för överpris då han visste att det var din första gång och att han antagligen kunde lura dig. Konfrontera honom om denna "flytande shiva".