Citat:
Ursprungligen postat av River99
Skämma ut mig själv? SMR är nynazister!!!!!!! Runt 99% av svenskarna och världens befolkning tycker nazister är idioter av mycket uppenbara skäl!
Stödjer du folkmord på män, kvinnor och barn som har en annan religion eller etnisk härkomst? Om inte så borde du också tycka att SMR är idioter!
Nja, nu är det ju så att svenskarna är kända för att rösta efter plånboken och invandringspolitik m m får komma i andra hand för dessa individer. Jag har dock fått uppfattningen om att det finns ett stort antal individer i samhället - oavsett partitillhörighet - som sympatiserar med t ex Sverigedemokratisk invandringspolitik och t o m vissa idéer från SVP. Det måste också nämnas att jag märker detta bland alla olika samhällsskikt. Så att tala om 99% är helt befängt.
Det kommer en dag då du måste välja sida. Antingen är du på vår sida, d v s svenskarnas sida, eller så tillhör du fienden.
För mig som är en "våldsförespråkare" (eller vad man nu skall kalla det för) är dagens aktion bra på alla sätt. Vi behöver mer sådant. Att en kniv förekommer i sammanhanget är olyckligt - om det nu är sant.