Citat:
Ursprungligen postat av Konfrontation
Jag gillar hur du kallar mig, "ni" som om du är osäker på om jag är en eller fler personer.
Sen har jag inte varit aktiv i Motståndsrörelsen på ett par år, men det är ju bra att mina antagonister har stenkoll på mig och mina fränder..
Sundsvall, Stockholm, Borlänge, Uppsala, Västerås, Eskilstuna.. etc.. alla dessa områden är bara små hålor enligt dig. Det är bara några få städer Motståndsrörelsen har besökt i år.
Kamp kan bedrivas på olika dimensioner, men det är du uppenbarligen inte kapabel till att förstå. Att dela ut propaganda är ett ypperligt sätt att nå ut till den stora massan, men likväl är ungdomen antagligen det främsta målet.
Jag vill återigen poängtera att jag inte har något med Motståndsrörelsen att göra idag, och jag är således inte någon talesman för organisationen utan jag spekulerar enbart.
Sen har jag inte varit aktiv i Motståndsrörelsen på ett par år, men det är ju bra att mina antagonister har stenkoll på mig och mina fränder..
Sundsvall, Stockholm, Borlänge, Uppsala, Västerås, Eskilstuna.. etc.. alla dessa områden är bara små hålor enligt dig. Det är bara några få städer Motståndsrörelsen har besökt i år.
Kamp kan bedrivas på olika dimensioner, men det är du uppenbarligen inte kapabel till att förstå. Att dela ut propaganda är ett ypperligt sätt att nå ut till den stora massan, men likväl är ungdomen antagligen det främsta målet.
Jag vill återigen poängtera att jag inte har något med Motståndsrörelsen att göra idag, och jag är således inte någon talesman för organisationen utan jag spekulerar enbart.
"Ni" ska i detta fall uppfattas som "slöddret i motståndsrörelsen eller slöddret som helt enkelt bara stödjer och försvarar dem". Då kanske det blir lättare för dig att förstå?
Jo jag har sett era videos: killar som står uppställda bredbent med fanor, tjafs och bråk med snuten (sekvenser som bara verkar finns med i filmerna för att signalera "kolla vad tuffa vi är som vågar säga emot snuten") och utdelningar av flygblad eller den lökiga tidningen Nationellt Motstånd. Men ingen mentalt normalskapt person tar ju emot ett flygblad eller en tidning från någon av era mongoloider på stereoider.
Motståndsrörelsen är lite som en turnerande cirkus - som alla skrattar åt.
Så fort någon hånar er lite grann så är det stora trumman och stora e-kuken som ska fram; "Kom och träffa oss då om du vågar" lyder alltid inbjudan. Att komma och "diskutera", eller "ta det med aktivister på plats". Ta vaddå? Er oskuld?