Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Står att händelsen filmats på diverse sidor...vilken sida höll i kameran?
Antagligen var det polisen som höll i kameran

medans man käkade munkar & "bettade" på vilken sida som skulle lägga ner sig på marken
Hur kan polisen förövrigt veta att det filmades? ska man tolka det som att detta har
blivit en repris utav Göteborgsattacken 2008 där snuten väll beslagtog "Rövfronts"
kamera som man korkat nog att inte gömde i någon närliggande ihålig ek,
när polisen anlänt för att muddra/tafsa på herrskapet eller tror ni snuten refererar
till uppsatta övervakningskameror utanför närliggande byggnader som då fick det
stora nöjet att dokumentera slagfältet? typ macken utanför Pentagon 2001
att AFA skulle släppa foto & film nu i efterhand känns iaff mer troligt än att SMR kommer vilja göra det

faktum är att det vore enormt klantigt utav alla (förbipasserande vittnen/samt AFA) att inte ha spelat in någon videosnutt över detta..med tanke på den annars så onödiga mobilkamerans inträde i samhället
Sen tyckte jag kanske att denne Lindberg (som f.ö attackerade ett bögdisco när han var med i NSF enligt mitt superminne) glömde av att berätta vad dom hände i slutet av motionsrundan
..enligt alla andra källor så hann ju dom röda ikapp så att det sedermera gjorde ännu lite ondare på kroppen, om man krälar i sin egen kroppsvätska i ett dike..är det synonymt med en kalle anka bula?
roligt att han använder frasen bula förresten med tanke på att det fortfarande finns fler rakade gossar i SMR än vad det finns rakade gossar ibland någon annan "yrkeskår", samtidigt sägs det att de nationella rörelsen alltid avskytt allt som har med skinheads att göra, ändå ligger det här nästan tvångsmässiga "bold" arvet kvar & spökar utan att någon ska kunna ha synpunkter på detta att det har ett samband
Förövrigt vill jag också hava namnförslag på folk som var inblandade, då man som jag
som civilist har fått samma förhållande till dessa ofta namndroppade figurer inom dessa
grupper över internet...så jag ser dem snart som seriefigurer ala våra riksdagspolitiker!
nästan folkkära skulle jag kunna dristas att benämna dem...när jag tänker på Skillt etc,
även om han inte medverkade den här gången med största sannolikhet