2010-11-01, 15:08
Medlem
Olvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Och annat kan man då naturligtvis säga om AFA? Du verkar lite bakom flötet, gubben.

Vart någonstans har jag sagt att AFA är bättre, gubben?
Citera
2010-11-01, 15:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Står att händelsen filmats på diverse sidor...vilken sida höll i kameran?
Antagligen var det polisen som höll i kameran medans man käkade munkar & "bettade" på vilken sida som skulle lägga ner sig på marken

Hur kan polisen förövrigt veta att det filmades? ska man tolka det som att detta har
blivit en repris utav Göteborgsattacken 2008 där snuten väll beslagtog "Rövfronts"
kamera som man korkat nog att inte gömde i någon närliggande ihålig ek,
när polisen anlänt för att muddra/tafsa på herrskapet eller tror ni snuten refererar
till uppsatta övervakningskameror utanför närliggande byggnader som då fick det
stora nöjet att dokumentera slagfältet? typ macken utanför Pentagon 2001

att AFA skulle släppa foto & film nu i efterhand känns iaff mer troligt än att SMR kommer vilja göra det faktum är att det vore enormt klantigt utav alla (förbipasserande vittnen/samt AFA) att inte ha spelat in någon videosnutt över detta..med tanke på den annars så onödiga mobilkamerans inträde i samhället

Sen tyckte jag kanske att denne Lindberg (som f.ö attackerade ett bögdisco när han var med i NSF enligt mitt superminne) glömde av att berätta vad dom hände i slutet av motionsrundan
..enligt alla andra källor så hann ju dom röda ikapp så att det sedermera gjorde ännu lite ondare på kroppen, om man krälar i sin egen kroppsvätska i ett dike..är det synonymt med en kalle anka bula?

roligt att han använder frasen bula förresten med tanke på att det fortfarande finns fler rakade gossar i SMR än vad det finns rakade gossar ibland någon annan "yrkeskår", samtidigt sägs det att de nationella rörelsen alltid avskytt allt som har med skinheads att göra, ändå ligger det här nästan tvångsmässiga "bold" arvet kvar & spökar utan att någon ska kunna ha synpunkter på detta att det har ett samband

Förövrigt vill jag också hava namnförslag på folk som var inblandade, då man som jag
som civilist har fått samma förhållande till dessa ofta namndroppade figurer inom dessa
grupper över internet...så jag ser dem snart som seriefigurer ala våra riksdagspolitiker!
nästan folkkära skulle jag kunna dristas att benämna dem...när jag tänker på Skillt etc,
även om han inte medverkade den här gången med största sannolikhet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-11-01 kl. 15:52.
Citera
2010-11-01, 16:00
Medlem
portkods avatar
Antirasister är väl fredliga?
Citera
2010-11-01, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av portkod
Varför skulle vi vara det?
Citera
2010-11-01, 16:13
Medlem
Curses avatar
Trodde ju faktiskt att nazister var bättre på att slåss... särkilt när säger sig vara en "motstånds rörelse"..

Men som nån annan sa bara för att dom är nazister så ska man ju inte slå ner dom!
Citera
2010-11-01, 16:15
Medlem
Curses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av portkod

Beror väl på vilka anti rasister du menar... afa? knappast... alexandra pascalidou? tror det iaf... mormor på 70 år? japp!
Citera
2010-11-01, 16:15
Medlem
Men det här är "nazisternas" lilla lek. Som fotbollssupportrar. De vinner inget på en sådan där demonsstration, men de får lite spänning, oavsett hur det slutar, som stärker deras sociala band i gruppen.
Fan pinsamt att de kallar sig nazister, pinsamt för den germanska rasen.
Väx upp och sluta upp med era barnsligheter, eller bli huliganer och sluta kallar er nazister.
Citera
2010-11-01, 16:16
Medlem
heskans avatar
Alltså, vad hade dom förväntat sig? Dom får väl skylla sig själva när dom demonstrerar utanför dom.
Citera
2010-11-01, 16:16
Medlem
Gungdungkungs avatar
Frasen "skyll dig själv" passar som handsken i den här berättelsen!
Citera
2010-11-01, 16:25
Medlem
Winbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curse
Trodde ju faktiskt att nazister var bättre på att slåss... särkilt när säger sig vara en "motstånds rörelse"..

Men som nån annan sa bara för att dom är nazister så ska man ju inte slå ner dom!

7 st mot 20, samt att vänsterextremisterna är beväpnade..
Citera
2010-11-01, 16:34
Medlem
Tydligen var RF på skånebesök. Så går det....
http://revfront.org/?p=3130
Citera
2010-11-01, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Winbot
7 st mot 20, samt att vänsterextremisterna är beväpnade..
7 st till sjukhus, nog var det några nazister som hann undan också eftersom de blev jagade, över 10 skulle jag tro. Det var en handfull från Revolutionära Fronten där plus folk som för första gången var på ett politiskt möte eftersom det var ett uppstartsmöte. Det var nog jämnare nummer än så också med tanke på att polisen enbart förhört 26 stycken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in