Citat:
Ursprungligen postat av evilone
forst av allt sa vill de skapa ett nordiskt rike inte ett svenskt ett nordiskt, sen ar ingen av de ledande personerna i SMR lampade att leda ett folk sa det kommer att ga at helvete och det ar verkligen inte att se till sveriges och svenskarnas basta, sen kommer de till makten sa kommer FN att se till att vi far sa feta embargon sa vi kommer att tycka att embargona emot Iran ar en piss i missisippi.
nej klart konstaterande SMR ar svenskfientliga
Fast här får man se det lite ur ett större perspektiv, nordisk ras, och nordisk suveränitet. Den nordiska rasen sträcker sig även utanför Sverige's nuvarande gränser.
Personligen så även om jag stödjer SMR (stödmedlem) så anser jag att Sveriges suveränitet, där svenska och nordiska intressen ska bevaras. De nordiska länderna måste samarbeta, gärna via ett nordiskt ting, men jag anser även att svensk suveränitet är oerhört viktig.
Däremot, så anser jag inte att det inte är svensk-fientligt, om man ser till det svenska folket (och ser bortanför sverige som nation för att förklara det luddigt), att prata om en nordisk stat.
Sen, att vi får embargos etc mot oss, betyder det att vi ska kuva oss för ett organ som vi inte borde ha något med att göra?