2024-07-08, 16:01
Medlem
1754s avatar
NMR ska ha försökt hindra besökare på Summer Meet från att ta sig in på bilträffområdet på Johannisberg i Västerås.

https://sverigesradio.se/artikel/nazistdemonstration-under-summer-meet

Vad får NMR ut av att jävlas med Summer Meet?
Citera
2024-07-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
NMR ska ha försökt hindra besökare på Summer Meet från att ta sig in på bilträffområdet på Johannisberg i Västerås.

https://sverigesradio.se/artikel/nazistdemonstration-under-summer-meet

Vad får NMR ut av att jävlas med Summer Meet?

Haha, trollar du eller är du så dum att du tror på det där på riktigt? Kan säga att det finns få platser i Sverige där NMR är så älskade som på Summer Meet
Citera
2024-07-08, 16:08
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Haha, trollar du eller är du så dum att du tror på det där på riktigt? Kan säga att det finns få platser i Sverige där NMR är så älskade som på Summer Meet

Så varför är dom där och försöker sabba då? Artikeln är från P4 Västmanland.
Citera
2024-07-08, 16:12
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Ojojoj.
hahah Måste var första gången du blivit anklagad för att vara antifa.

Jag tror att hand lämnade eftersom han som ledare satte om konkreta mål som skulle vara uppfyllda 31 December 2024. Inga av dem har uppfyllts, då ser jag det som notmalt att man blir avsatt eller stiger åt sidan
Citera
2024-07-08, 16:16
Medlem
Citat:
Så varför är dom där och försöker sabba då? Artikeln är från P4 Västmanland.

Jag vet fortfarande inte om du försöker trolla eller om du är så dum att du tror det. NMR har varit där, men inte för att sabba. Det är ljugmedias version.
Citera
2024-07-08, 16:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Jag vet fortfarande inte om du försöker trolla eller om du är så dum att du tror det. NMR har varit där, men inte för att sabba. Det är ljugmedias version.

Men förfan. P4 har intervjuvat han som arrangerat Summer Meet som bekräftar uppgifterna.
Citera
2024-07-08, 16:23
Medlem
Citat:
Men förfan. P4 har intervjuvat han som arrangerat Summer Meet som bekräftar uppgifterna.

Ok, det stämmer inte i varje fall. Vad som däremot stämmer är att många hundratals, kanske rent av tusentals besökare, tydligt visade sin uppskattning för NMRs närvaro genom heilningar, tummar upp, frågor om selfies och klistermärken m.m.
Citera
2024-07-08, 16:26
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ok, det stämmer inte i varje fall. Vad som däremot stämmer är att många hundratals, kanske rent av tusentals besökare, tydligt visade sin uppskattning för NMRs närvaro genom heilningar, tummar upp, frågor om selfies och klistermärken m.m.

Vad är din version då? För vad jag kan läsa av ditt inlägg så närvarade NMR i området.
Citera
2024-07-08, 16:30
Medlem
Citat:
Vad är din version då? För vad jag kan läsa av ditt inlägg så närvarade NMR i området.

Ja, det hölls en banderollaktion på området, men man stod inte i vägen för någon. Möjligtvis att det tog lite extra tid då många bilar som rullade förbi saktade ner för att fotografera och/eller visa sin sympati och att dessa då tillfälligt blockerade.
Citera
2024-07-08, 16:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ja, det hölls en banderollaktion på området, men man stod inte i vägen för någon. Möjligtvis att det tog lite extra tid då många bilar som rullade förbi saktade ner för att fotografera och/eller visa sin sympati och att dessa då tillfälligt blockerade.

Tack, då har jag fått din version. P4 verkar ha tagit sina rubriker och rapportering efter det som Brinken sa i reportaget.
Citera
2024-07-08, 16:36
Medlem
SvinFullGreks avatar
Lindberg är en trevlig kille, dock ingen ledare. Utstrålar osäkerhet. Ingen direkt förlust att han slängde in handduken om ni frågar mig.
Citera
2024-07-08, 16:37
Medlem
Citat:
Tack, då har jag fått din version. P4 verkar ha tagit sina rubriker och rapportering efter det som Brinken sa i reportaget.

Jo, men media kan ju dock ha fått en timmes intervju med honom och sen klippt ut detta. Alternativt om Brinken inte gillar människor som vill se att det finns vita människor också i framtiden så kanske han var irriterade att många tycktes mer imponerade av NMR än själva showen.

Jag ber om ursäkt för att jag bemötte dig otrevligt från start, det är bara så ovanligt att någon skriver här som inte är ute efter att trolla. Ha en fortsatt fin dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in