2018-03-16, 21:01
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Borde väl vara lika mycket ”lotteri” vilken ”ras” man tillhör..?
Men oavsett, du förstår ju frågan så slut strula, om man är född ”i fel ras” är det okej att vara gift/ha barn med denna?
Nej det är inget lotteri vilken ras man är född i. Vilken ras man tillhör är ju noga utvalt av ens föräldrar. Det är ju inte så att två föräldrar väljer att avla fram ett ariskt barn, och sedan blir barnet jude av en slump.

Men däremot vilket land man föds i är ju betydligt mer slumpartat. Det kan ju t.ex vara så att föräldrarna måste fly från sitt hemland, eller åka någon annanstans och jobba och så blir de kvar där, lite av en slump.

Jag strular inte. Jag förstår frågan så som du ställer den. Jag svarar på dina frågor på ett tydligt och exakt sätt.

Det är klart att om man är född "i fel ras" är det helt okej att gifta sig med någon annan av denna ras.
Senast redigerad av Operations 2018-03-16 kl. 21:06.
Citera
2018-03-16, 21:30
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Sååå, är det ”okej” och socialt acceptabelt inom nmr (medlemmar) att ha fruar från annat än norden? Ja/nej?
Nej, du ska inte vara bög och du ska inte vara rasblandare. Självklart kan du ha gamla synder i bagaget men du kan ju inte hålla på att rasblanda efter du har gått med i organisationen. Har man redan en familj sedan innan så antar jag att man gör undantag.
Citera
2018-03-16, 23:19
Medlem
Accepterar NMR att en kvinna som kommer från Thailand, och har gift sig med en svensk man, stannar i Sverige?
Citera
2018-03-16, 23:25
Medlem
Dofternas avatar
Varför ska jag, som tar stor gambian i stjärten, ha mer rätt att bo kvar i Sverige än Lisa bara för att jag inte kan bli befruktad?
Känns orättvist mot Lisa. Tycker NMR att det är rätt att Lisas kärlek till M'Bolo ska bestraffas hårdare än min kärlek till N'Dongo?
Citera
2018-03-16, 23:30
Medlem
Dofternas avatar
Skulle en film som Annihilation totalförbjudas i ett Sverige styrt av NMR? En vit kvinna älskar med en neger i den filmen. Jag vet, blev lika chockad som ni, men det var en vit kvinna som red en svart man njutningsfullt ca 30 minuter in i filmen.
Införs filmcensur igen?
Citera
2018-03-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Nej, du ska inte vara bög och du ska inte vara rasblandare. Självklart kan du ha gamla synder i bagaget men du kan ju inte hålla på att rasblanda efter du har gått med i organisationen. Har man redan en familj sedan innan så antar jag att man gör undantag.

Så mest aktiva nassen i norrköping har begått en synd som bor med en från armeninen?
Citera
2018-03-16, 23:42
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför ska jag, som tar stor gambian i stjärten, ha mer rätt att bo kvar i Sverige än Lisa bara för att jag inte kan bli befruktad?
Känns orättvist mot Lisa. Tycker NMR att det är rätt att Lisas kärlek till M'Bolo ska bestraffas hårdare än min kärlek till N'Dongo?
Just eftersom du inte kan bli befruktad är det ju bara du som lider av din så kallade "kärlek".
Citera
2018-03-16, 23:44
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Så mest aktiva nassen i norrköping har begått en synd som bor med en från armeninen?
Nej inte om armeniern tillhör samma ras, vilket de flesta armenier gör.
Citera
2018-03-16, 23:52
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Skulle en film som Annihilation totalförbjudas i ett Sverige styrt av NMR? En vit kvinna älskar med en neger i den filmen. Jag vet, blev lika chockad som ni, men det var en vit kvinna som red en svart man njutningsfullt ca 30 minuter in i filmen.
Införs filmcensur igen?
Nej, ingen klassisk Socialdemokratisk filmcensur. Däremot skulle inte som idag skattepengarna användas för att producera interracial sexvideos.
Citera
2018-03-17, 00:03
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Införs filmcensur igen?

Antar att det är Portman som rider negern?

I sådana fall så är du inne i helt fel tråd. Du får gå in i en pro-judisk tråd och fråga vad dom tycker om judinnor som rider negrer.
Citera
2018-03-17, 00:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Just eftersom du inte kan bli befruktad är det ju bara du som lider av din så kallade "kärlek".

Där har du en poäng. Om man fått cancern och livmodern borttagen så är det non of your problems?

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Antar att det är Portman som rider negern?

I sådana fall så är du inne i helt fel tråd. Du får gå in i en pro-judisk tråd och fråga vad dom tycker om judinnor som rider negrer.

Det var det säkert, ägnade bara filmen ett öga och det var mörkt. Har verkligen ingen aning om vem som är jude eller judinna. Men det tror jag inte heller NMR bryr sig om.
Citera
2018-03-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Nej inte om armeniern tillhör samma ras, vilket de flesta armenier gör.
Så en mörkhårig o brunögd armenier o en nordiska man tillhör samma ras... fattar inte er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in