Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Näste 3 är typ 10 pers varav hälften har eller har haft allvarliga problem med droger. Knappast personer som är respekterade i Skåne.
I Ludvika, runt Fadrens gård, kanske NMR kan vara en faktor. Påminnelse om att NMR lyckades dra med sig max 700(?) pers för promenaden mellan två ICA-affärer i Göteborg. Det bor tio miljoner människor i Sverige och jag har aldrig ens sett vare sig klistermärkesplutoner eller flygbladsbrigader i Stockholm
Kort sagt: NMR kommer inte att vara en faktor under ett samhälleligt sönderfall. Eller missar jag något?
Det är väl många för att vara svensken som demonstrerar mot den förbannat usla migrationspolitik som förs.
Jag ser på NMR som de enda svenskar som högljutt och synligt visar sitt missnöje mot det här.
Många som tycker likadant som mig.
Det finns bra många mer som ej deltar högljutt och synligt men som tycker exakt som NMR.
Jag ser också en ökning av människor som börjar snegla mot NMR.
Jag ser också att människor öppet börjar diskutera NMR utan att viska.
Ju mer media hänger ut NMR destomer människor som blir intresserade av vilka Nordiska motståndsrörelsen är och vad de står för.
Exakt samma fenomen som med SD när de klev in i maktens korridorer.
NMR har sakta men säkert börjat avstigmatiserats.
Ärligt talat är media de som gång efter gång gör reklam för både NMR och SD.
De pratar mer om dem än våra övriga partier och deras partiprogram.
Media biter sig själva i svansen, om man nu vill se det så.
Jag själv blev nyfiken på vem NMR var, som man tog upp om i tid och otid.
Kollat på deras punkter och inte på medias nazzeyl.
Mer vem finns bakom medias nazzeyl och vad vill NMR.
Ärlig talat så tror jag att media och våra övriga politiker har målat in sig i ett hörn.
Vad kan de mer yla om?
Vad återstår? Begå folkbrott och förbjuda ord, skrift, punkter?
Fängsla alla som tycker som punkterna inom deras partiprogram?
Mörda?
Förbjuda NMR?
Folk kommer ändå att se problemen.