2017-11-05, 16:44
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villavolvovovve
Ser jag desperat ut? Det är inte jag som sitter och försvarar en organisation fylld av våldtäktsmän och kvinnomisshandlare.

Fast det är ju inte sant. Vilket Finska SÄPOs kartläggning av NMR visat. Annars är ju din anklagelse synnerligen komisk nu när ”me too” kampanjen fällt flera tiotaggare bland den politiskt korrekta nomenklaturan. Jag tror din anklagelse brukar betecknas som att...kasta sten i glashus.
Citera
2017-11-05, 16:48
Medlem
Citat:
Du tror att du är rolig, men det är du inte. Det finns ingen anledning att glorifiera NMR eller att blunda för de illdåd som deras medlemmar utsatt kvinnor för.

Det står öppet för den intresserade att gräva i brottsregister och förundersökningsprotokoll rörande NMRs medlemmar. Det finns ett flertal medlemmar som stått åtalade för våldtäkt, kvinnomisshandel, dömts för detsamma, och flera (bland annat Pär Sjögren) har i detta nu kontaktförbud gällande ett antal kvinnor.
Tycker det låter precis som fyran eller aftonbladet. Jag glorifierar inte nmr eller någon annan. Jag är kvinna och skulle känna mig säkrare på en camping med nmr än på aftonbladets redaktion.
Citera
2017-11-05, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Tycker det låter precis som fyran eller aftonbladet. Jag glorifierar inte nmr eller någon annan. Jag är kvinna och skulle känna mig säkrare på en camping med nmr än på aftonbladets redaktion.
Klart du är kvinna, Odensnorre!

Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Fast det är ju inte sant. Vilket Finska SÄPOs kartläggning av NMR visat. Annars är ju din anklagelse synnerligen komisk nu när ”me too” kampanjen fällt flera tiotaggare bland den politiskt korrekta nomenklaturan. Jag tror din anklagelse brukar betecknas som att...kasta sten i glashus.
Fast vem här försvarar godhetsknarkarna på aftonbladet? Jag tillhör inte den sortens vänster.

I övrigt står det som sagt fritt för den som vill att ta del av de domar och FUP:ar som pekar ut NMR-medlemmar som diverse kvinnofridskränkare. Att så många medlemmar har kontaktförbud gällande kvinnor torde väl tala sitt egna språk.
Citera
2017-11-05, 17:17
Medlem
Citat:

Fast vem här försvarar godhetsknarkarna på aftonbladet? Jag tillhör inte den sortens vänster.

I övrigt står det som sagt fritt för den som vill att ta del av de domar och FUP:ar som pekar ut NMR-medlemmar som diverse kvinnofridskränkare. Att så många medlemmar har kontaktförbud gällande kvinnor torde väl tala sitt egna språk.
Du får tro vad du vill - jag trollar inte
Citera
2017-11-05, 17:22
Medlem
Citat:
Du får tro vad du vill - jag trollar inte
Det är ju det jag säger. Det är klart att du, Odensnorre, är en kvinna. Inga konstigheter med det. "Oden" och "snorre" anspelar blott på vårt rika kulturarv, och ve de som vanärar detta!

Men ja, NMR är fortfarande allmänna kvinnofridskränkare. Kvinnomisshandel, våldtäkter och kontaktförbud. Vill ni att jag delger några förundersökningsprotokoll och domar?
Citera
2017-11-05, 17:28
Medlem
Citat:
Det är ju det jag säger. Det är klart att du, Odensnorre, är en kvinna. Inga konstigheter med det. "Oden" och "snorre" anspelar blott på vårt rika kulturarv, och ve de som vanärar detta!

Men ja, NMR är fortfarande allmänna kvinnofridskränkare. Kvinnomisshandel, våldtäkter och kontaktförbud. Vill ni att jag delger några förundersökningsprotokoll och domar?
Det kan jag kolla själv. Men som den bistra verkligheten ser ut så tror jag inte nmr är överrepresenterade i dessa fall.
Citera
2017-11-05, 18:08
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Det kan jag kolla själv. Men som den bistra verkligheten ser ut så tror jag inte nmr är överrepresenterade i dessa fall.
Så att folk i andra miljöer gör det, gör det mindre dåligt i NMR? Den här tråden handlar trots allt om NMR och inte något annat. "MEN NI DÅ!!!"...
Senast redigerad av ukrosso 2017-11-05 kl. 18:11.
Citera
2017-11-05, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Så att folk i andra miljöer gör det, gör det mindre dåligt i NMR? Den här tråden handlar trots allt om NMR och inte något annat. "MEN NI DÅ!!!"...
Tycker inte att det är mindre dåligt i nmr. Men jag tycker det är konstigt att ta upp detta ämne mot dem med tanke på de sista veckornas "#metoo" skandaler.
Citera
2017-11-05, 19:20
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Lite taskig ”timing” är det ändå från dig. Sett ur din synvinkel alltså givet ”me too” kampanjen. Sen försöker ju du klistra ett generellt epitet på NMR och det har du absolut inte täckning för. Personligen tror jag att risken att råka ut för våldtäktsman och pervon är betydligt större i dina kretsar.
Citera
2017-11-05, 20:06
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Du tror att du är rolig, men det är du inte. Det finns ingen anledning att glorifiera NMR eller att blunda för de illdåd som deras medlemmar utsatt kvinnor för.

Det står öppet för den intresserade att gräva i brottsregister och förundersökningsprotokoll rörande NMRs medlemmar. Det finns ett flertal medlemmar som stått åtalade för våldtäkt, kvinnomisshandel, dömts för detsamma, och flera (bland annat Pär Sjögren) har i detta nu kontaktförbud gällande ett antal kvinnor.

Hej Fikus,

Kan garantera dig att skulle NMR få makten kommer vita kvinnor i Sverige skämmas tillbaka till sin naturliga roll.

Det var inte vi i NMR som "frigjorde" kvinnan, det var inte vi i NMR som såg till att majoriteten kvinnor röstar för den politik som har tagit hos hit, det var inte NMR som omkullkastade den naturliga hierarki som rådde i millennia mellan könen.

Men jag kan, med handen på hjärtat, lova dig att NMR kommer kämpa hårdast för att återskapa denna balans, citera mig gärna.

Vi är konsekvensen av dina fränders experiment.

Varje dag som går så faller några offer för ert experiment och får sina sinnen öppnade mot oss. Frågan är inte om längre, utan när.
Citera
2017-11-06, 10:38
Medlem
HomoHitlers avatar
Återigen NÄR, vafan tiden rinner ut. Tiden är NMR värsta fiende... för varje dag kommer fler hit, rasblandas det fler....

Nej, något måste göras NU inte om 10 år.....
Citera
2017-11-06, 12:59
Medlem
pgdnDeletes avatar
Hur tror vi att NMR försöker komma tillbaka efter bakslaget gällande beslaget av 10 KG sprängämnen?
Alla drar ju slutsatsen att de helt j*vla vrickade våldskåta grabbarna är med i NMR, hur ska ni lösa detta??? Strävar ni efter att värva något annat än yrkeskriminella så ser det ju inte ljust ut kan jag ju säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in