Citat:
Lyssnar på Radio Nordfronts liverapportering så här i efterhand. Måste säga att Palmblad är så tråkig att lyssna på, tur att Rivka är med och håller igång det. Palmblad pratar som att han sitter uppe mitt i natten och inte vill få klagomål från grannarna, han blir helt tyst då och då, måste ringa samtal och säger det till Rivka som inte uppfattar det så hon vet inte om Robin är kvar eller inte. Väldigt stel är han också, inget flyt alls när han pratar.
Men man får se det positivt, han kan bara bli bättre.
Men man får se det positivt, han kan bara bli bättre.

För det första är detta första gången som Radio Nordfront direktrapporterar. Och vanligtvis sitter inte folk och är programledare, ansvarar för att uppdatera artiklar, kommunicera med server-folk etcetera, allt på samma gång. Pröva själv att ha 40 fönster uppe, vara i direktsändning, kamma internet på information, ringa samtal på Skype och mobiltelefon.
https://www.nordfront.se/just-nu-direkt-fran-den-stora-demonstrationen-stockholm.smr <-- Exempelvis så gjordes denna artikel av mig parallellt under sändningen.
Tyckte direktrapporteringen fyllde sin funktion med att hålla folk uppdaterade om vad som hände, det tekniska funkade som det skulle och Radio Nordfront kommer så klart bli ännu bättre tills nästa direktrapportering och se till att det blir mer prat i sändningen.
Avslutningsvis är jag jättenöjd utifrån ovanstående sagda med hur direktrapporteringen inte strulade och allt flöt på.
jag är glad över att jag insåg mitt misstag i tid, kunde slutat väldigt illa.