2008-01-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yosi
hehe, denna känner man igen det är ju med killen som låter som martin timell

eller han som jobbar under "Snuskhummern" eller "Martin Uvered" som hans artistnamn är. Har tidigare varit impad av hans produktioner. Synd bara nu att han släpper massa gammalt.
Citera
2008-01-23, 12:29
Medlem
Hon ska tyligen vara från Örnsköldsvik, men jag har då aldrig sett hon på stan...
Citera
2008-01-23, 16:24
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabpower
Hon ska tyligen vara från Örnsköldsvik, men jag har då aldrig sett hon på stan...
Hon bor utanför stan har jag för mig, åt Husumhållet...
Citera
2008-01-23, 20:40
Bannlyst
Hon var ju med i ridskolan med.
Citera
2008-01-24, 13:47
Medlem
Roguss avatar
Hon är iaf snygg... men man bör se klippet på en dator utan ljud
någon som vet fler filmer hon är med i ?
Citera
2008-08-16, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spineless751
eller han som jobbar under "Snuskhummern" eller "Martin Uvered" som hans artistnamn är. Har tidigare varit impad av hans produktioner. Synd bara nu att han släpper massa gammalt.

"Martin Uvered" heter egentligen Göran Håkansson, född 20 december 1955, och är före detta fotograf på tidningen Flygrevyn! Han brukar spela in sina filmer i sin egen lägenhet på Sturegatan 50 i Stockholm där denna film är gjord, men jag vet inte hur aktiv han är längre. Hans verksamhet kom nog av sig lite för några år sedan då han satt en längre tid i fängelse i Colombia (för vad får ni lista ut själva!) Han är sen tidigare kartlagd på Våldsroteln för sitt samarbete med Carl Serung och deras ökända filminspelningar i hotellsviter i Stockholm, och sitt tidigare samröre med Dragan Juksovic innan denne blev mördad på Solvalla! Han var tidigare delägare i porrbutiken Lundavideo på Söder i Stockholm som stängde efter det att en anställd blev brutalt knivmördad där 20 december 1989. Han fick senare sparken från delägarskapet efter "ekonomiska oegentligheter" med de andra delägarna.
Citera
2008-08-16, 12:30
Medlem
Super Swampers avatar
Nämen fy fan. En snubbe som säger Å Gud när han knullar.
Citera
2008-08-16, 19:31
Medlem
Hon är förbaskat söt den tjejen
Citera
2008-08-16, 22:36
Medlem
Jimmysws avatar
Han låter fan mer än henne, mycket avtändande
Citera
2008-08-16, 23:00
Medlem
haha hon känner jag ju igen gick lite rykten i gymnasiet, som sedan inte var bara rykten när nån fick tag på en porrtidning med henne i
Citera
2008-08-17, 21:35
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Exakt vilka filmer/scener är hon med i så man kan tanka ner allt med denna underbara tjej??
Citera
2008-08-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pemitt
"Martin Uvered" heter egentligen Göran Håkansson, född 20 december 1955, och är före detta fotograf på tidningen Flygrevyn! Han brukar spela in sina filmer i sin egen lägenhet på Sturegatan 50 i Stockholm där denna film är gjord, men jag vet inte hur aktiv han är längre. Hans verksamhet kom nog av sig lite för några år sedan då han satt en längre tid i fängelse i Colombia (för vad får ni lista ut själva!) Han är sen tidigare kartlagd på Våldsroteln för sitt samarbete med Carl Serung och deras ökända filminspelningar i hotellsviter i Stockholm, och sitt tidigare samröre med Dragan Juksovic innan denne blev mördad på Solvalla! Han var tidigare delägare i porrbutiken Lundavideo på Söder i Stockholm som stängde efter det att en anställd blev brutalt knivmördad där 20 december 1989. Han fick senare sparken från delägarskapet efter "ekonomiska oegentligheter" med de andra delägarna.

Skön snubbe precis en sånn som ser till att Porrbranschen aldrig kommer att bli socialt acceptabel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in