Förstår inte riktigt syftet med tråden om du inte vill att folk ska försöka bryta sig in..
Jaja, en snabb koll på de tjänster som körs på servern ger mig inte något totalkaos. Ni kör visserligen en rätt gammal version av mysql, men det finns inga allvarliga exploits. De flesta ger möjlighet till ändrade rättigheter om man har ett konto på servern i vissa fall. Där är visserligen någon dos som släpptes för ett par dagar sedan, dunno hur allvarlig den är.
Annars hittar jag inte något allvarligt publikt till övriga tjänster.
Jag pallade inte lägga mer än tio minuter på att kolla sql-injections, och det verkar som om alles kollas innan det går in i databasen. En grej ni borde ordna är dock att stänga av error_reporting. Även om det här egentligen inte är någon fara, visar det på att, ifall det finns en injektion någonstans, så kommer sajten att spotta ut sig ocensurerade felmeddelanden:
http://www.allabostader.se/inc/ajaxsearch.php?as=1&pg=-1&country=no&city=0&rooms_min=0&rooms_max=0&area_h ouse_min=0&area_house_max=0&price_min=0&price_max= 0&fee_min=0&fee_max=0
Inte så snyggt. Antar att ni enbart kör typ is_numeric på inputten, och inte kollar så att $input>=0.
My 5 cents. Men lita inte på att sajten är säker för att jag inte hittade något efter en snabb check, jag är knappast någon überhacker.
OT: I den avancerade sökningen trillar "rightcol" ner under "leftcol" i min browser (FF 2.0.0.11 på winxp). Leftcol är antagligen någon enstaka pixel för bred och rightcol trillar således ner under den.