Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jag tror faktiskt att det mest är folk som är ovana att snorta som tycker att det gör så ont. Av alla jag tagit 2C-B med, det är många, har väldigt få klagat över smärtan. Dessutom försvinner den ju på 10 min.
Håller med om att smärtan inte är det västa utan det är när det börjar rinna ner i halsen och smaka kemiskt, blir konstig i svaljet när det händer. Jag antar att jag utvecklat någon form av fobi när det gäller att snorta, inte bara 2c-b utan allt. Jag tar antingen oralt eller IV (om jag tar något alls händer väldigt sällan nu för tiden)
Bör tillägga att jag snortat upp runt 1kg narkotika i näsan minst sammanlagt, är ganska så säker på att det är därför som jag har fått avsmak för just det intagnings sättet.
OT 4-meo-det fick jag tag på då blev erbjuden att vara med på en beställning. Vart exakt det kom ifrån vet jag inte men jag har för mig att han sa något om ett kemi företag i japan, var dock ett antal år sen. Jag skrek inte efter adressen direkt, efter den effekten jag fick. Kan garantera att det inte är något att ha. OT
Kristall