2009-01-06, 19:54
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
snortade en halv precis å de va inte ett dugg farligt kanske beror på att man är rätt förkyld?

Jag tror faktiskt att det mest är folk som är ovana att snorta som tycker att det gör så ont. Av alla jag tagit 2C-B med, det är många, har väldigt få klagat över smärtan. Dessutom försvinner den ju på 10 min.
Citera
2009-01-06, 20:17
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jag tror faktiskt att det mest är folk som är ovana att snorta som tycker att det gör så ont. Av alla jag tagit 2C-B med, det är många, har väldigt få klagat över smärtan. Dessutom försvinner den ju på 10 min.

jag tycker det bränner till men jag gillar känslan när det bränner i näsan . jag förstår inte att folk klagar så hemskt mycket. självklart så svider det när man snortar upp någe som fräter på slemhinnorna med vissa trevliga undantag.

jag tycker meph är värre isf och för att inte tala om bzp men ärligt talat så gillar jag det då vet man att man snart är fucked.
Citera
2009-01-06, 20:23
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
jag tycker det bränner till men jag gillar känslan när det bränner i näsan . jag förstår inte att folk klagar så hemskt mycket. självklart så svider det när man snortar upp någe som fräter på slemhinnorna med vissa trevliga undantag.

jag tycker meph är värre isf och för att inte tala om bzp men ärligt talat så gillar jag det då vet man att man snart är fucked.

Precis samma här, det bränner men på ett gott sätt.

Det är underbart att veta att man inom några minuter befinner sig i en leksaksaffär.

Off topic: Ditt språk har förbättrats avsevärt den senaste tiden, gör jag rätt om jag misstänker att det har med ditt nya nyktra liv att göra?
Citera
2009-01-06, 20:45
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen

meph känns ju inget alls om man jämför med 2c-b. räka är skönt att snorta, 2c-b känns som ett knytslag på näsan
Citera
2009-01-06, 23:05
Medlem
Hallucinogenics avatar
2cb svider så jävla mkt när man snortar det på mig så jag får tårar i ögonen så det bara rinner konstant.

huvudet blir helt varmt/rött så man hade fan kunnat koka ägg i pannan.
och sen bränner det nått så in i helvete i halsen efter att man harklat sig några gånger.. haha sitter väl i ca 20-25 min in i trippen det dära.
Citera
2009-01-06, 23:17
Bannlyst
Citat:

Håller med om att smärtan inte är det västa utan det är när det börjar rinna ner i halsen och smaka kemiskt, blir konstig i svaljet när det händer. Jag antar att jag utvecklat någon form av fobi när det gäller att snorta, inte bara 2c-b utan allt. Jag tar antingen oralt eller IV (om jag tar något alls händer väldigt sällan nu för tiden)

Bör tillägga att jag snortat upp runt 1kg narkotika i näsan minst sammanlagt, är ganska så säker på att det är därför som jag har fått avsmak för just det intagnings sättet.

OT 4-meo-det fick jag tag på då blev erbjuden att vara med på en beställning. Vart exakt det kom ifrån vet jag inte men jag har för mig att han sa något om ett kemi företag i japan, var dock ett antal år sen. Jag skrek inte efter adressen direkt, efter den effekten jag fick. Kan garantera att det inte är något att ha. OT

Kristall
Citera
2009-01-06, 23:30
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristall
Håller med om att smärtan inte är det västa utan det är när det börjar rinna ner i halsen och smaka kemiskt, blir konstig i svaljet när det händer. Jag antar att jag utvecklat någon form av fobi när det gäller att snorta, inte bara 2c-b utan allt. Jag tar antingen oralt eller IV (om jag tar något alls händer väldigt sällan nu för tiden)

Bör tillägga att jag snortat upp runt 1kg narkotika i näsan minst sammanlagt, är ganska så säker på att det är därför som jag har fått avsmak för just det intagnings sättet.

OT 4-meo-det fick jag tag på då blev erbjuden att vara med på en beställning. Vart exakt det kom ifrån vet jag inte men jag har för mig att han sa något om ett kemi företag i japan, var dock ett antal år sen. Jag skrek inte efter adressen direkt, efter den effekten jag fick. Kan garantera att det inte är något att ha. OT

Kristall

Jag gillar smaken av 2C-B, den är betydligt trevligare än vissa tryptaminer. Jag har snortat i 17 år aldrig haft något problem med snoken, inte ens näsblod. Sammanlagd mängd kan jag omöjligt avgöra.

OT: Fick ni något analyscertifikat? Jag tycker fortfarande att det låter förbannat märkligt att det skulle ha rört sig om 4-MeO-DET. 4-AcO-DET är ju fantastiskt, detsamma gäller de andra analogerna som Hofmann upptäckte på 50-talet, ex 4-HO-DET. Har du testat DET? Jag tror att en siffra hamnade fel hos japanerna och att det rörde sig om 5-MeO-DET. De 4-substiuerade tryptaminerna brukar sällan vara så stygga.
Citera
2009-01-07, 03:01
Medlem
anti_svperstars avatar
har fem kapslar hemma och hade tänkt köra lite med 2-3 kompisar..

eftersom vi den första gången vi tog n-ethyl varianten satt och tidsloopade i 3-4h så tänkte jag att det kanske vore dumt att bomba 2cbn pga att det förlänger trippen..,

tror vi insufflerade 25mg ne2cb en gång och lite mer en andra gång, inte så jättevisuellt men en del mindfuck..

blir 15mg 2cb en lagom dos tror ni?

vi ska dessutom köra till amsterdam dagen efter (vet ej exakt vilka som ska köra än). kommer det vara några problem att köra bil dagen efter?
Citera
2009-01-07, 03:19
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
har fem kapslar hemma och hade tänkt köra lite med 2-3 kompisar..

eftersom vi den första gången vi tog n-ethyl varianten satt och tidsloopade i 3-4h så tänkte jag att det kanske vore dumt att bomba 2cbn pga att det förlänger trippen..,

tror vi insufflerade 25mg ne2cb en gång och lite mer en andra gång, inte så jättevisuellt men en del mindfuck..

blir 15mg 2cb en lagom dos tror ni?

vi ska dessutom köra till amsterdam dagen efter (vet ej exakt vilka som ska köra än). kommer det vara några problem att köra bil dagen efter?

Kör på med hela tycker jag så ni får er en riktig tripp.

Skulle rekommenderar det där med att köra bil som att köra bil dagen efter man druckit, man ska inte göra det, även fast man kanske tycker man är normal så sätter det sig sina spår.Det kan ju gå jättebra, men tänk om! tänk om det blir nåt strul pga en tidigare okänd drog för dig och du råkar köra ihjäl lisa 12år. Inte värt det.
Citera
2009-01-07, 08:40
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
kommer det vara några problem att köra bil dagen efter?

Se till att föraren sover ut ordentligt och går igenom hela rutinen för morgonen. Dusch med frukost och så vidare.
Citera
2009-01-07, 11:17
Medlem
Är den senaste batchen kraftfullare? Isf på vilket vis? Varaktighet? Mindfuck? (som jag aldrig märkt av) Visuals? Allt? Livet? Universum?
Citera
2009-01-07, 14:45
Medlem
trippens avatar
Citat:
Precis samma här, det bränner men på ett gott sätt.

Det är underbart att veta att man inom några minuter befinner sig i en leksaksaffär.

Off topic: Ditt språk har förbättrats avsevärt den senaste tiden, gör jag rätt om jag misstänker att det har med ditt nya nyktra liv att göra?

jo det har mycket med att jag är clean nu att göra. men det är klart jag har mina svackor jag med men det är inge jag skäms för heller . jag menar alla har vi våra brister och droger är min

Edit
jag kanske tar någon drog 1-2 ggr i månaden nu. helt klart mycket bättre än varje dag som jag gjorde förut.
Senast redigerad av trippen 2009-01-07 kl. 14:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in