2008-03-05, 13:40
Medlem
nja engelskan försämras på ett sätt, alltså att man börjar prata mer i slang.
är ändå inte så farligt eftersom jag är amerikan och pratar engelska hemma hela tiden :P
tycker faktiskt iaf att det är värt att prova ^_^
Citera
2008-03-08, 21:46
Medlem
Jag har en lvl 19X ME, var över ett år sen jag slutade... Nu har jag en dator över, så jag funderar på att börja igen. Om du har ett acc med en hyffsad DW (ca 100 kanske?) som jag kan få/byta mig till så är jag på Kan säkert köpa mig till en hyffsad gear, sen är det bara AFK!

Vilken lvl är du? Guild?

Edit: Kom och tänka på en sak, tar de bort kontona? Jag kunde logga in på deras hemsida, men är det säkert att jag fortfarande kan logga in ingame?
Spelade nog på Midgard, om jag inte missminner mig. Har lvl 1 wings +x+l, som jag höll uppdaterade med min level. Har Red *något* set, lite mixat. Tror det var något som ser ut så här: +3+8, +3+12, 2 st +5+0, +6+0. Hade en skitbåge. Samlade på något skitset också, hade typ 3 delar av 5.

Tänk vad bra minne jag har ibland
Senast redigerad av nice88 2008-03-08 kl. 22:20.
Citera
2008-03-09, 12:30
Medlem
ShmotZs avatar
Jag tror att de som spelar wow spelar hellre det en dessa andra spel, men inte säker..
Citera
2008-03-09, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nice88
Jag har en lvl 19X ME, var över ett år sen jag slutade... Nu har jag en dator över, så jag funderar på att börja igen. Om du har ett acc med en hyffsad DW (ca 100 kanske?) som jag kan få/byta mig till så är jag på Kan säkert köpa mig till en hyffsad gear, sen är det bara AFK!

Vilken lvl är du? Guild?

Edit: Kom och tänka på en sak, tar de bort kontona? Jag kunde logga in på deras hemsida, men är det säkert att jag fortfarande kan logga in ingame?
Spelade nog på Midgard, om jag inte missminner mig. Har lvl 1 wings +x+l, som jag höll uppdaterade med min level. Har Red *något* set, lite mixat. Tror det var något som ser ut så här: +3+8, +3+12, 2 st +5+0, +6+0. Hade en skitbåge. Samlade på något skitset också, hade typ 3 delar av 5.

Tänk vad bra minne jag har ibland
hade samma problem hade inte spelat mu på 3år :P så öppnade en ticket och fick reta på att jag var tvungen att transfa gubbarna från den gamla servern till den nya :P finns på account flicken på deras hemsida
Citera
2008-03-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
hade samma problem hade inte spelat mu på 3år :P så öppnade en ticket och fick reta på att jag var tvungen att transfa gubbarna från den gamla servern till den nya :P finns på account flicken på deras hemsida

Han flytta över gubbarna till de nya servrarna. Så det är inget problem Om ditt acc fanns efter 3 år finns nog mitt kvar.
Citera
2008-03-10, 09:35
Medlem
Novids avatar
Tjena

Jag har lirat spelet ett antal månader är 295 Bk, men jag har tröttnat på senare tid. Spelar på servern Helheim. Kanske börjar lira igen om det är några roliga folk man kan börja lira med.
Citera
2008-03-10, 10:02
Medlem
Jag har bestämt mig för att börja igen, men installfilen som finns för nedladdning på globalmuonline.com funkar inte, så om någon skulle kunna skicka den och en fungerande BOT skulle jag vara ytterst tacksam
Citera
2008-03-20, 00:00
Medlem
Defileds avatar
Jag försökte ladda ner men nerladdningen stoppade vid 90% så jag ska försöka igen. Är det värt att prova? Är det kul när man kommer in i det? Gämför me tex, wow, tibia, runescape etc..
Citera
2008-03-20, 15:41
Medlem
Novids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defiled
Jag försökte ladda ner men nerladdningen stoppade vid 90% så jag ska försöka igen. Är det värt att prova? Är det kul när man kommer in i det? Gämför me tex, wow, tibia, runescape etc..

Om jag ska vara ärlig så hade jag mer kul när jag spelade tibia,wow,har en spelat runescape så mycket. Det viktiga är att du hittar en sjysst guild. Men som sagt det är ett jäkla nötande.
Citera
2008-03-20, 18:53
Medlem
virre_01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoiX
om nån behöver bots eller annat så hjälper jag gärna till med det med...har även en macro bot som spammar meddelenden på marknaden vilken är grymt händigt ^_^

Bots? Berätta mer? Körde en del förut men orkade inte nöta, när datorn gör grovjobbet för mej så kanske jag orkar lira igen.
Citera
2008-03-20, 20:54
Medlem
Defileds avatar
Ska kanske hålla mig till Tibia då :O Började för en vecka sen ungefär, har en lvl 13 Sorc. Hur som helst laddade jag ner MuOnline igår och har spelat det idag. Det är ett ganska skumt spel måste jag säga. Svårt, konstigt etc.. Har liksom ingen aning om var man ska gå och göra
Citera
2008-03-20, 21:01
Medlem
Defileds avatar
Dubbelpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in