2022-08-02, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Väntar på en reklam med neger och sen vanish

Ja! Endast eh, färggranna i den!
Citera
2022-08-02, 19:53
Medlem
Femdomfjantens avatar
Hela svaret - LOs valfilm 2022.

Både munblöje och kalergi propaganda i valreklamen ifrån LO.
Citera
2022-08-04, 23:19
Medlem
Enmansdemos avatar
https://www.youtube.com/channel/UCbXDp-U46tiaMfVsukSNrhA/videos
Nu ljuder folkhemslarmen mot inkludering av dom utvalda
Citera
2022-08-06, 20:33
Medlem
Alvids avatar
Sossarna kör med en vit kvinna och en negerhane i sin senaste valreklam. Iofs inget man höjer på ögonbrynen åt då det är deras utopi.
Citera
2022-08-14, 13:01
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Sossarna kör med en vit kvinna och en negerhane i sin senaste valreklam. Iofs inget man höjer på ögonbrynen åt då det är deras utopi.
Ja, reklam handlar om att spegla en idealiserad världsvy, dvs köper du vår produkt så blir allt så här bra.
I sossarnas drömvärld existerar inte svenska män längre, åtminstone inte ute i det öppna.
Frågan är hur man ska kunna skapa nya ljushyade kvinnor om alla ska paras med afrikaner, de har inte tänkt på det hela långsiktigt.
Citera
2022-08-14, 20:08
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Hur kan man bränna miljon efter miljon på att skapa badwill kring sitt företag/varumärke ?

På vilket sätt skapar man badwill? Det är få företag som har FB-användare och eparaggare som målgrupp.
Citera
2022-08-15, 00:48
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
I Kjell & Co senaste reklam så såg jag samma neger på flera bilder.
Har aldrig sett en svarting i den butiken.

Helt felaktigt riktad reklam med fel målgrupp i reklamen,

Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Färdighandlat i denna butik. Punkt.
Synd för jag handlar där då och då. Alltid svenskar som jobbar och oftast bara svenskar inne i butiken. Men senast stod det något skitigt vid kassan och om de dessutom har neger-reklam så har jag helt tappat lusten för att handla där.
Citera
2022-08-17, 00:18
Medlem
DeValeras avatar
Jag såg en kränkande reklam. En man av färg backar in i en lyckstolpe. Vad vill man säga med detta? Att svarta inte kan köra bil eller?
Citera
2022-08-17, 20:08
Bannlyst
Såg just en reklamfilm från Byggmax men den handlade om en svensk-idyll nu på sommaren med en helvit familj som bygger brygga nere vid sjön. Barn som springer och solnedgång och allt.

Nästan så att jag hade hoppats på att snickar-fadern i familjen varit en neger, i vanlig ordning, då det hade sett så fel ut.
Citera
2022-08-19, 19:42
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag såg en kränkande reklam. En man av färg backar in i en lyckstolpe. Vad vill man säga med detta? Att svarta inte kan köra bil eller?
Vad är en lyckstolpe för något?

Vad vill jag ha sagt med det? Det vet jag inte, men rassar kommer rassa oavsett!
Citera
2022-08-19, 23:00
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Vad vill jag ha sagt med det? Det vet jag inte, men rassar kommer rassa oavsett!
Du är så tråkig att klockorna stannar.

Ingen tjej med nosring kommer ligga med dig, ens. Försvinn, helst från jordens yta.
Citera
2022-08-19, 23:28
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Tack för rättelsen, lyktstolpe ska det naturligtvis vara. Ibland skriver man på sin dialekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in