Jag antar att du normalt tränar mycket och äter ganska sunt och då är det väl sånt man inte äter normalt som man ska frossa i.
Jag skulle börja svullardagen med en stadig frukost med äggröra och bacon, färska, varma ciabatta med favoritpålägg. Gärna mängder av salami och brie.
Under en promenad skulle jag unna mig en långfika med diverse bakverk.
Det kan ju dyka upp en glasskiosk senare under promenaden.
Till lunch skulle jag ta en stor portion pasta. Inte nån sunkig fullkornsvariant utan helt osund och ljuvlig durumpasta med en gräddig sås med parmesan och salsicca tror jag.
Till middagen kan det ju bli vad som helst men jag skulle denna dag välja att kanske äta potatisgratäng eller något som blir gott med fet och ljuvlig sås.
För övrigt under dagen kan man spontansvulla i godis som ost, snacks och annat.
Till de måltiderna man tycker det passar tar man sig givetvis ett eller flera glas vin och avrundar kvällen med noggranna mängder sprit efter tycke och smak.
Denna diet spräcker nog desvärre din budget men det är vad jag skulle göra.
//Dengue
Och lär er för helvete att skilja på "DE" och "DEM"
har svårt att sova och sitter och slöläser på flashback och jag reagerade på ditt inlägg, trodde jag var ensam om att äta kombinationen pasta med aromat,smör och ost! min flickvän tycker jag är dum i huvudet när jag tjongar i mig den där kalori-bomben! men fyfan vad gott det är! förstår inte hur det kan vara så jävla gott, det vattnas i munnen nu!
barillaspagetti eller kungsörnens snabbmakaroner måste jag dock ha!