Ingen duktig som kan ge sig på Perreli, typ så man ser hur hon verkligen ser ut. Utan alien målning runt ögonen och sänkning av ögonbrynen som nästan står rätt upp
Ingen duktig som kan ge sig på Perreli, typ så man ser hur hon verkligen ser ut. Utan alien målning runt ögonen och sänkning av ögonbrynen som nästan står rätt upp
Är inte jättenöjd men hon va tvärsexig så jag va tvungen att göra nåt med henne! Misslyckades med munnen och extrahåret på höger (hennes vänster) sida ganska brutalt, tog mig inte så mycket tid heller så, oh well. Gillade hennes ögon dock, påminner lite om Lucy Liu's tycker jag.
Jag skulle vilja ha hjälp med att göra om en bild på Richard Ashcroft (sångare i The Verve, anm.) till svartvitt och jag sitter inte inne på några som helst PS-skills.
Bilden är tänkt att användas till en t-shirt och kommer troligtvis prydas också med någon text. Jag lägger upp några bilder på Richard Ashcroft här och sedan får ni fria händer.
Vore verkligen schysst om någon antog utmaningen. Ni behöver inte göra er besväret om ni inte åtminstone är halvseriösa...
Citerar mig själv, "uppdraget" är fortfarande densamma, fast med vissa justeringar. Dels så skulle jag vilja ha bilden/bilderna vektoriserade om någon kan fixa det, och dels med vit och inte svart bakgrund (så att de kan tryckas på en vit t-shirt).
Är inte jättenöjd men hon va tvärsexig så jag va tvungen att göra nåt med henne! Misslyckades med munnen och extrahåret på höger (hennes vänster) sida ganska brutalt, tog mig inte så mycket tid heller så, oh well. Gillade hennes ögon dock, påminner lite om Lucy Liu's tycker jag.