Tänkte höra om någon är intresserad utav att hjälpa mig att lösa en bild, det handlar om att klippa och klistra. Tyvärr får jag det inte att se så fruktansvärt bra ut och tänkte därför fråga efter er hjälp.
Jag vill dock inte lägga ut bilderna för allmänheten, då personen som frågade mig efter hjälp inte skulle uppskatta att få dem utslängda. Om någon skulle vilja hjälpa mig, skicka gärna ett PM så får ni mer information.
några i skolan tycker det är "skitkul" att kalla mig eminem i skolan bara för jag gillar hiphop, lyssnar dock inte på em, men men det har blivit till en ganska så rolig sak ändå och det hade varit grymmt att ha en bild på mig fifty och dre som man kan ladda upp på facebook och njuta av kommentarera
har sett att en hel del är grymma på att klippa och klistra vilket jag suger på så jag tror det blir en baggis
några i skolan tycker det är "skitkul" att kalla mig eminem i skolan bara för jag gillar hiphop, lyssnar dock inte på em, men men det har blivit till en ganska så rolig sak ändå och det hade varit grymmt att ha en bild på mig fifty och dre som man kan ladda upp på facebook och njuta av kommentarera
har sett att en hel del är grymma på att klippa och klistra vilket jag suger på så jag tror det blir en baggis