Ligger till såhär att jag gärna skulle vilja ha den här bilden utan texten. Ni behöver definitivt inte fixa det som fattas, utan bara ta bort texten, så får jag måla till resten sen. Hade vart väldigt tacksam.
Blev svin bra, tack så mycket. Då undrar jag bara hur man skruvar runt texten så den passar där. Och en till sak, om någon har lust om man kan ta bort allt papper. Vet inte vad som blir bäst :/. Tack som fan iaf
Ändra om bild i Photoshop till en enda färg (hjälp)
Jag har sökt igenom stora delar av programmet och min flickvän har även en Photoshop bok jag har försökt o kolla i. Men lite svårt att fatta hur jag ska gå tillväga när jag inte vet vad tillvägagångssättet heter i Photoshop.
Hur gör jag för att få en vanlig bild till att bli såhär:
Med största sannolikhet är den gjord med vektorgrafik i t.ex Illustrator. Personen som gjort bilden har helt enkelt ritat av fotografiet i form av färgfält och bestämt vilka detaljer han/hon vill spara, så tyvärr finns det inget magiskt filter.
Med största sannolikhet är den gjord med vektorgrafik i t.ex Illustrator. Personen som gjort bilden har helt enkelt ritat av fotografiet i form av färgfält och bestämt vilka detaljer han/hon vill spara, så tyvärr finns det inget magiskt filter.
Jag har sökt igenom stora delar av programmet och min flickvän har även en Photoshop bok jag har försökt o kolla i. Men lite svårt att fatta hur jag ska gå tillväga när jag inte vet vad tillvägagångssättet heter i Photoshop.
Hur gör jag för att få en vanlig bild till att bli såhär: