2008-09-20, 12:59
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipshit-Singh
Kan du inte göra någonting själv? Med tanke på alla dina uttalanden och kommentarer om andras kreationer så måste väl då dina egna vara helt perfekta? Eller kanske så har du bara stor käft och en massa åsikter?

Nu kan Keke försvara sig själv nog så bra, men jag känner ändå att jag vill kommentera detta: han har gjort MASSOR med loggor, remakes och gud vet allt åt folk helt gratis i den här och andra trådar, så jag tycker du bör ta reda på mer fakta innan du uttalar dig i fortsättningen.
Citera
2008-09-20, 13:00
Medlem
skillsSherlocks avatar
Citat:
Kan du inte göra någonting själv? Med tanke på alla dina uttalanden och kommentarer om andras kreationer så måste väl då dina egna vara helt perfekta? Eller kanske så har du bara stor käft och en massa åsikter?

Tråkigt att det kom en suris, vi som klarat oss så bra i denhär tråden.
Citera
2008-09-20, 14:12
Medlem
Dipshit-Singhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Nu kan Keke försvara sig själv nog så bra, men jag känner ändå att jag vill kommentera detta: han har gjort MASSOR med loggor, remakes och gud vet allt åt folk helt gratis i den här och andra trådar, så jag tycker du bör ta reda på mer fakta innan du uttalar dig i fortsättningen.

Några loggor? Vad har nu loggor med bildhantering att göra? Vilken idiot som helst kan väl ladda hem en Logomaster och trycka på knappar? Eller är detta fantastiskt för dig? Låt han försöka leva upp till sin självpåtagna roll som "expert" så kan ju hans kreationer sedan ligga som en standard vars nivå alla andra sedan ska försöka leva upp till. Men hans frånvaro av alster talar tyvärr för sig själv. En självutnämnd expert med tillhörande glappkäft och kunskaper som knappt sträcker sig till infantil grundskolenivå.
Citera
2008-09-20, 15:07
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Några loggor? Vad har nu loggor med bildhantering att göra? Vilken idiot som helst kan väl ladda hem en Logomaster och trycka på knappar? Eller är detta fantastiskt för dig? Låt han försöka leva upp till sin självpåtagna roll som "expert" så kan ju hans kreationer sedan ligga som en standard vars nivå alla andra sedan ska försöka leva upp till. Men hans frånvaro av alster talar tyvärr för sig själv. En självutnämnd expert med tillhörande glappkäft och kunskaper som knappt sträcker sig till infantil grundskolenivå.
Har du studerat de 11 bilder han postat i denna tråd?
Tycker dem är väldigt bra gjorda allihop.
Såg att han hjälpt många med bland annat ps också, för att inte tala om hans avatarbete!

Citat:
Ursprungligen postat av qzr1

Edit: Hittade det med en gång. Men hur raderar man inlägg?
Du kan bara ändra ditt inlägg, sitter brevid citera.

Back to topic, ingen som har en intressant bild?
Senast redigerad av rotten_88 2008-09-20 kl. 15:09.
Citera
2008-09-20, 15:22
Medlem
Dipshit-Singhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Har du studerat de 11 bilder han postat i denna tråd?
Tycker dem är väldigt bra gjorda allihop.
Såg att han hjälpt många med bland annat ps också, för att inte tala om hans avatarbete!

Denhär visar ju utan tvekan på vilken nivå hans grafiska talang ligger.

http://skitch.com/kekelime/icum/chuck.ai-150-cmyk-preview

Dingbat & Text? ? ? ? ? ? U gotta B joking!

Att han på den nivån sedan uttalar sig som den värste expert på området blir ju därför rent löjligt, detta oavsett om han är hjälpsam eller inte. Allt som jag anser är att han ska lägga upp bilder som han själv har gjort och som ligger i full nivå med de uttalanden och kritik som han sprider till andra. I mitt tycke så är det ett absolut minimikrav. Men just avsaknaden av dessa talanger och bilder visar ju på att hans kompetens bara sträcker sig till teorier och personliga tyckanden.
Citera
2008-09-20, 15:36
Medlem
Keke ger ju konstruktiv kritik så man kan ta lärdom och förbättra sig.. du kanske borde lära dig det med?
Citera
2008-09-20, 15:40
Medlem
Hel-ges avatar
Citat:
Denhär visar ju utan tvekan på vilken nivå hans grafiska talang ligger.

http://skitch.com/kekelime/icum/chuck.ai-150-cmyk-preview

Dingbat & Text? ? ? ? ? ? U gotta B joking!

Att han på den nivån sedan uttalar sig som den värste expert på området blir ju därför rent löjligt, detta oavsett om han är hjälpsam eller inte. Allt som jag anser är att han ska lägga upp bilder som han själv har gjort och som ligger i full nivå med de uttalanden och kritik som han sprider till andra. I mitt tycke så är det ett absolut minimikrav. Men just avsaknaden av dessa talanger och bilder visar ju på att hans kompetens bara sträcker sig till teorier och personliga tyckanden.

haha, du var ju rolig... du menar alltså att hans bilder, förlåt kreationer, inte håller nivån av hans kritik? Han e fan ett geni jämfört med dom flesta här + att han inte någonstans ger nedlåtande kritik, snarare konstruktiv... vem e du förresten? Ngn uppkäftig uppstickare jag aldrig lagt märke till förrut iaf, det säger väl sitt
Senast redigerad av Hel-ge 2008-09-20 kl. 15:49.
Citera
2008-09-20, 17:01
Medlem
Dipshit-Singhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-ge
haha, du var ju rolig... du menar alltså att hans bilder, förlåt kreationer, inte håller nivån av hans kritik? Han e fan ett geni jämfört med dom flesta här + att han inte någonstans ger nedlåtande kritik, snarare konstruktiv... vem e du förresten? Ngn uppkäftig uppstickare jag aldrig lagt märke till förrut iaf, det säger väl sitt

Att han/den/det slänger sig med en massa expertomdömen bör ju, om de nu ska beaktas, vara förankrade i egen praktisk kunskap i ämnet och ingenting annat.
De kreationer som han presterat ligger däremot bara i nivå med vad en 12-13åring kan förväntas prestera och inte mer. Dessutom så är det väl en åldersgräns på 18 här?

Vad du sedan finner värt att låta dig imponeras över… ja, det där är ju snarare ett problem för dig och knappast för andra.
Citera
2008-09-20, 17:08
Bannlyst
Min lillebror har börjat gymma efter att jag har tjatat på honom om nu skryter han om sin bula, men han vill ha en tatuering på armen säger han nu. Skulle någon kunna göra en grym tatuering av denna arm ?
http://img389.imageshack.us/my.php?image=pict0944fl2.jpg
Citera
2008-09-20, 17:11
Medlem
Dipshit-Singhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erizzo
Keke ger ju konstruktiv kritik så man kan ta lärdom och förbättra sig.. du kanske borde lära dig det med?

Jag tror säkert att du har massor att lära dig av honom och vem vet, kanske når även du upp till hans nivå en dag! Lycka till!
Citera
2008-09-20, 17:39
Medlem
Hel-ges avatar
Citat:
Jag tror säkert att du har massor att lära dig av honom och vem vet, kanske når även du upp till hans nivå en dag! Lycka till!

okej dipshit, nu e vi alla väldigt intresserade av att se dig göra någonting som bevisar för oss att det du säger är sant, om hans kunskaper.. Du klagar på att han ger "expert-omdömen" fast han knappt ligger på dagisnivå, enligt dig själv... Och om han inte får kritisera utan att vara lika bra själv då måste väl du, som kränker honom genom att kalla hans arbeten för barnsligt dåliga, kunna visa oss ett riktigt mästerverk right? Eller iaf något som jämfört med honom skulle vara gjort av någon äldre än 18 och med kunskaper

Kan inte säga att jag tycker du har någon rätt att kränka hans och kalla dom så dåliga, om du inte själv ligger på den nivån

Anar jag lite dubbelmoral här?
Citera
2008-09-20, 19:11
Medlem
KeKeLimes avatar
Men Dipshit-Singh, varför denna aggressiva ton?
Jag ger konstruktiv kritik, försöker att aldrig vara nedlåtande. Har jag gjort dig något personligt?
Angående ditt påstående om logotyperna har jag inte mkt att säga. Gillar du dem inte, så gör du inte.
Att jag arbetar med Adobes program dagligen gör väl att jag har en del insikt i saker och ting. Jag är inte här för att jävlas med någon. Hjälper till om det behövs.
Har du något problem med mig så kan du ta det via PM istället, dina påhopp här om alster på en 12-årings nivå sabbar bara tråden.
Så, vi slutar här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in