2008-01-04, 03:43
Medlem
Sheiks avatar
Min kompis syster var faktiskt på en fest med Jens Byggmark en gång. Det hon beskrev lät onekligen som att han var en dryg människa av rang. Skröt och var jävligt självupptagen.

En av hennes kompisar sa att hon just tagit körkort varpå Jens svarar:

"aha, jag har just köpt mig en ferarri"
Citera
2008-01-04, 07:58
Medlem
Av intervjuver på tv att dömma så är han inte den skarpaste kniven i landslaget...

Fast, vem fan skulle låta och se smart ut i tv utan mediaträning.
Citera
2008-01-04, 09:51
Medlem
mishimas avatar
OT rensat.

/mod
Citera
2008-01-04, 10:31
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik

Ha, klockrent svar Hade jag också precis köpt en Ferrari så hade jag sagt samma sak.
Han verkar annars, som många andra påpekat, vara en riktig Kos-kille. Skulle inte skidkarriären funnits där så skulle han redan dykt upp i Big Brother med en tribalt tatuering över hela armen.
Citera
2008-01-04, 11:46
Medlem
Bara Glads avatar
Jag tycker att han, med hjälm och mössa på, är skitlik Anja Persson.
Citera
2008-01-04, 12:23
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Av intervjuver på tv att dömma så är han inte den skarpaste kniven i landslaget...

Fast, vem fan skulle låta och se smart ut i tv utan mediaträning.

Haha vi har nog en ny Frank Andersson på gång! Vilket miffo! Vad lider han av? Damp?
Citera
2008-01-04, 14:03
Medlem
cyberhawks avatar
Kan inte störa mig på grabben... Han verkar vara en skön snubbe. Skulle han bete sig konstigt på nåt sätt?
Citera
2008-01-04, 14:24
Medlem
Brownes avatar
Jag brukar inte kommentera folks utseende men påminner inte Jens väldigt mycket om Ron Perlman i rollen som odjuret i den gamla klassiska 80-tals serien "Skönheten och odjuret"?

http://engslycka.blogg.se/images/p5260059_1180541030.jpg
http://pluppfisk.webblogg.se/images/sci_perlman_vincentrose_1182598891.jpg
Citera
2008-01-04, 15:11
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Kan inte störa mig på grabben... Han verkar vara en skön snubbe. Skulle han bete sig konstigt på nåt sätt?

Har du inte sett hans pinsamma svenne-dans i målfållan?
Citera
2008-01-04, 16:39
Bannlyst
Han kanske inte tänker innan han talar, men man får tänka på att han ju är rätt ung ännu
Citera
2008-01-04, 18:57
Bannlyst
jäkligt kul !

Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Min kompis syster var faktiskt på en fest med Jens Byggmark en gång. Det hon beskrev lät onekligen som att han var en dryg människa av rang. Skröt och var jävligt självupptagen.

En av hennes kompisar sa att hon just tagit körkort varpå Jens svarar:

varje gång han kör ut, höjden av glädje vore att se fanskapet ha guldläge i VM el OS--------för att sen stå på öronen i 2:ra åket. finns inte ett bättre läge för skål. jag avskyr hnm !
Citera
2008-01-04, 19:11
Medlem
bruschens avatar
Jag förutspår att herr Byggmark kommer att göra som George Best: Använda sina pengar till bilar, fruntimmer och sprit och sedan slösa bort resten.

Han känns som en kille som kan komma att "tala ut" när han blir äldre om hur han varit dum och bränt iväg sina pengar och sin berömmelse och nu är en sliten föredetting utan pengar och utan anseende. Hur han blivit blåst av sina två exfruar och betalar för tre ungar han knappt vet namnet på och aldrig träffar. Lite Frank Andersson som någon skrev tidigare.

Kan dock inte tycka illa om honom. Verkar vara en rätt glad kille med barnslig attityd, bara. En jävel på att åka skidor i vart fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in