Om jag blir outad - Så vill jag strikt veta vad personen har skrivit och inlägget vill jag se.
Detta tycker jag som admin har skrivit att det ska finnas i moderatorhandboken att ni ska meddela träffad medlem när den har blivit outad.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=9423700&postcount=17
1.06 tycker jag är den viktigaste regeln av alla förutom narkotika regeln. Jag tycker moderatorerna och admin ska begära hårda straff på detta om någon blir outad.
Flashback är Sveriges största sida och här skrivs mycket känsliga saker bland medlemmarna och jag tror knappast någon vill bli outad. Här inne finns det 4 st som jag ska skulle kunna uppge namn och allting på. Men för att vara en schysst kamrat så håller jag käften och låter dom köra sitt race här inne.
En annan sak som inte har med detta att göra, men ändå. Om en användare får en tillsägelse. Hur vet får användaren reda på det? Jag gjorde en RP där jag blev outad och användaren fick en tillsägelse, hur blir användaren informerad om detta, är det via PM eller vad?
Sen tycker jag. Hur allvarligt det än är, eller om det bara är en "liten" outing så ska användaren stängas av en vecka om det är första gången osv osv.