2008-06-06, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dc3R
Ingen?
Den är icke nere, det sa nicke.
2008-06-07, 03:12
Medlem
Dc3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dopqob
Den är icke nere, det sa nicke.
ok.

jag får unable to connect to battlenet
2008-06-07, 04:40
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dc3R
ok.

jag får unable to connect to battlenet
Du är antagligen temporärt bannad. Dessa bans kan dyka upp näst intill omotiverat och vara som värst i drygt en vecka. Bekräfta genom att ansluta från en dator inom samma nätverk eller ansluta till B.net genom en proxy.
2008-06-07, 20:07
Medlem
Tidsloops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Min bot hittade en nästan perf Ondal igår ^^ någon som hittar något sött på sistone? :d

Jag vill också börja använda en bot, nån som vet vart man kan dra ner?
2008-06-07, 20:24
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsloop
Jag vill också börja använda en bot, nån som vet vart man kan dra ner?

Jag har länkat edgeofnowhere.cc...
2008-06-07, 22:46
Medlem
Bambuelos avatar
Är det någon som kan förklara storheten i multiplayer-delen utav Diablo 2? Single Player har jag ju nötat igenom oändligt många gånger, det är ett vackert spel. Men har aldrig riktigt fastnat framför multiplayern. Så vad är det som gör det så bra (förutom att man kan teama)? För mig låter det som om allt blir löjligt lätt.
2008-06-07, 22:47
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambuelo
Är det någon som kan förklara storheten i multiplayer-delen utav Diablo 2? Single Player har jag ju nötat igenom oändligt många gånger, det är ett vackert spel. Men har aldrig riktigt fastnat framför multiplayern. Så vad är det som gör det så bra (förutom att man kan teama)? För mig låter det som om allt blir löjligt lätt.

Spelet blir givetvis svårare när man är flera spelare. På battle.net kan man byta grejjer, duellera och köra Uberbossar tillsammans.
2008-06-07, 23:10
Medlem
Tidsloops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Jag har länkat edgeofnowhere.cc...

Tack, använder du något där? Vad? Funkar det bra?

Jag vill helst hitta en bot för orb sorc till Mephisto och kanske Andariel,
eller en bot för hammerdin som man kan välja vad den ska döda av dom vanliga bossarna.
Förslag?
2008-06-07, 23:36
Medlem
piawws avatar
Hur ser b.net ut nu för tiden? Kanske sluta spela för 1½ år sedan och det var ungefär då allting rasade och man inte kunde tradea ett item utan att det var dupeat. Sluta och sluta btw.. bannad, maphack, hade allt man kunde ha jobbigt.
2008-06-08, 11:07
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piaww
Hur ser b.net ut nu för tiden? Kanske sluta spela för 1½ år sedan och det var ungefär då allting rasade och man inte kunde tradea ett item utan att det var dupeat. Sluta och sluta btw.. bannad, maphack, hade allt man kunde ha jobbigt.

Tvivlar på att du hade allt man kunde ha.
2008-06-08, 11:38
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsloop
Tack, använder du något där? Vad? Funkar det bra?

Jag vill helst hitta en bot för orb sorc till Mephisto och kanske Andariel,
eller en bot för hammerdin som man kan välja vad den ska döda av dom vanliga bossarna.
Förslag?

Jag spelar inte diablo längre... Jag bytte nästan allt mitt eq mot fg. Men ska du ha en bot så är D2BS bra. Ladda ner nbot tror jag den hette. Det bästa är dock att köra upp en hammardin och slänga på en enigma sen är det bara köra.
2008-06-08, 11:47
Medlem
Körde me Numbas hammadin bot tillläg till MM.bot, grymt bra bot lootat i princip allt i spelet med den, men diablo 2 blir tråkigt eftersom det bara är runor som är valuta (bättre förr när man blev glad av att hitta WF/GF....)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in