2008-05-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Kollade du inte länken jag postade? Leta efter stings eller mousepads maphack.
Jo det gjorde jag, men jag hittade inget maphack och jag gjorde det inte nu heller när jag kollade en extra gång. mvh
2008-05-03, 15:24
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned.com
Jo det gjorde jag, men jag hittade inget maphack och jag gjorde det inte nu heller när jag kollade en extra gång. mvh

Bara för att jag är snäll:
http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=333281

http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=304997
2008-05-03, 19:31
Medlem
Inzaits avatar
Jag ogillar när man får realm down
2008-05-03, 20:25
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Jag ogillar när man får realm down

Undvik att bygga mer än ~20 games per timma, och ta det lugnt när du mular, ta en halvminut mellan varje mula du loggar in eller så så ska du nog klara dig från r/d.
2008-05-03, 22:14
Medlem
Lönt att spela när man måste fuska för att klara spelet?
2008-05-03, 22:49
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Undvik att bygga mer än ~20 games per timma, och ta det lugnt när du mular, ta en halvminut mellan varje mula du loggar in eller så så ska du nog klara dig från r/d.

Oroa dig inte, Det finns fusk som tar bort Realm down och Failed to join game. Jag tycker inte att det är så fuskigt att använda till exempel maphack på battle.net.

Kartan sparas i singelplayer men i multiplayer blir det jobbigare. Dessutom förstör man inte för någon när man fuskar på diablo 2 eftersom det är co op. Aimbot i cs och maphack i diablo går inte att jämföra.
2008-05-03, 23:27
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Oroa dig inte, Det finns fusk som tar bort Realm down och Failed to join game. Jag tycker inte att det är så fuskigt att använda till exempel maphack på battle.net.

Kartan sparas i singelplayer men i multiplayer blir det jobbigare. Dessutom förstör man inte för någon när man fuskar på diablo 2 eftersom det är co op. Aimbot i cs och maphack i diablo går inte att jämföra.

R/D-blockers etc lär vara rena självmordet att köra om man vill undvika att bli bannad. Med tanke på att de ens fungerar så borde hela grejen bygga på att klienten får någon flagga om att den inte får komma åt characterselecten, och att R/D-blockern antingen gör så klienten ignorerar den flaggan, alternativt filtrerar ut den ur paketdatan.

Men nej, bryr mig inte heller om ifall folk kör maphack etc. Körde nåt maphack själv back in the days eftersom det hade en funktion för att ta bort visning av öron. Kan bli lite lätt jobbigt när det ligger 7 miljoner öron i a1 i pvpgames.
2008-05-03, 23:45
Medlem
Inzaits avatar
Wie, skoj med arash 117 ed, synd bara att priserna är låga som bajs
2008-05-03, 23:49
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
R/D-blockers etc lär vara rena självmordet att köra om man vill undvika att bli bannad. Med tanke på att de ens fungerar så borde hela grejen bygga på att klienten får någon flagga om att den inte får komma åt characterselecten, och att R/D-blockern antingen gör så klienten ignorerar den flaggan, alternativt filtrerar ut den ur paketdatan.

Men nej, bryr mig inte heller om ifall folk kör maphack etc. Körde nåt maphack själv back in the days eftersom det hade en funktion för att ta bort visning av öron. Kan bli lite lätt jobbigt när det ligger 7 miljoner öron i a1 i pvpgames.

Det är mycket ovanligt att man blir bannad nu för tiden när man laddar ner nyare hacks.
Blizzard bryr sig inte riktigt.
2008-05-03, 23:55
Medlem
virre_01s avatar
Citat:

Berätta gärna mer om fusket som tar bort rd, hur fungerar det? Och var får man tag på det?
2008-05-04, 00:06
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Det är mycket ovanligt att man blir bannad nu för tiden när man laddar ner nyare hacks.
Blizzard bryr sig inte riktigt.

Nä, det var längesen det var nån massban i alla fall. Skulle tippa på att de låter Warden sköta det där nu och inte lägger ner tid på att rota runt efter nya hacks på diverse forum och sådant.

Men rutiner för att ignorera den där typen av paket är i allra högsta grad spårbara via automatik.
2008-05-04, 09:16
Medlem
banyans avatar
Tog och installerade D2+LoD idag och spelade lite, känner mig nästan lite nostalgisk.
Hur är ekonomin på D2 nu för tiden? Vad handlas det i/med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in