Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-27, 12:08
Medlem
Bytingens avatar
Tjena.. Efter att jag instalerade Adobe Master Collection så har jag haft ett jäkla problem att gå in på vissa hemsidor, exempel på en sådan hemsida... www.caliroots.com

Det kommer någon ruta som tillhör flash som wajnar. Men när man klickar bort den, 3 gånger så fungerar det, men varjegång du går in i en ny sida i själva sidan så kommer den igen.. eller om du refreshar.

bild på problemet
http://img184.imageshack.us/img184/6237/lewllx4.jpg
Citera
2007-12-27, 12:10
Medlem
I någon inställning i flashspelaren måste det vara en debugger som är i kryssad att köra varje gång den kör en flashfilm... Försök hitta en inställning i flashplayer
Citera
2007-12-27, 12:13
Medlem
Bytingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alekks
I någon inställning i flashspelaren måste det vara en debugger som är i kryssad att köra varje gång den kör en flashfilm... Försök hitta en inställning i flashplayer

Jag har typ inte Flash player på datorn? jag har Adobe Flash CS3 Video Encoder

tack för snabba svaret.
Citera
2007-12-27, 12:14
Medlem
Testa och avinstallera flash video encoder och gå in på adobes hemsida och installera flashplayer så kanske det ordnar sig... Annars kan jag inte komma på vad det är för problem...
Du kan ju testa att installera flash video encoder igen sedan, blir det samma problem så vet du ju åtminstone var problemet ligger och kanske hittar någon inställning där...
Citera
2007-12-27, 12:17
Medlem
Bytingens avatar
Tack! Räckte med att jag instalerade Flash player från adobe´s hemsida!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in