Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-26, 14:40
Medlem
Pilsnerkorvens avatar
Jag formaterade om datorn igår, och installerade WMP idag.

Tidigare har det fungerat bra, men inte den här gången. Biblioteket helvägrar att visa (eller hitta, vet inte vilket) ungefär hälften av mina låtar. Jag kan inte förstå problemet, eftersom man uppenbarligen kan lägga till dem manuellt (spela upp, "add to WMP list"). Jag har fixat och donat med mapparna i sökfunktionen, men utan resultat. Jag förstår ingenting.

I formateringen fick hårddisken med all min musik en ny beteckning (J: till E: ). Kan det ha något med saken att göra?
Citera
2007-12-26, 19:01
Medlem
apskafts avatar
hej där
Gå in i verktyg välj där alternativ, klicka på fliken bibliotek,där finns det nåt som heter välj mappar,där väljer du var ifrån musiken ska tas.
Så är dä i WMP 11
Citera
2007-12-26, 23:27
Medlem
Pilsnerkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaft
hej där
Gå in i verktyg välj där alternativ, klicka på fliken bibliotek,där finns det nåt som heter välj mappar,där väljer du var ifrån musiken ska tas.
Så är dä i WMP 11

Tack för hjälpen, men jag har redan gett upp. Använder Winamp istället.
Citera
2009-03-23, 16:44
Bannlyst
Jag har ett liknande problem.. När jag söker på nån låt som jag vet finns t ex "xtal aphex twin" så hittar den 2 låtar, sen när jag trycker på "2 låtar" så blir det en blank ruta. Vad är felet?!!

Jag vet att låtarna finns i datorn och de fungerar om jag hämtar de från mappen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in