Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2022-05-19, 22:14
Medlem
Har han verkligen förlorat över en miljon kronor dvs köpt och sålt och då förlorat över miljonen kr netto eller menar han att de förlorade pengarna är skillnaden på värdet av sitt innehav nu mot när värdet stod på topp? Dvs den tidigare teoretiska vinsten har nu uteblivit men själva förlusten är lägre än miljonen?
Citera
2022-05-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, jag skojade lite. Han visste inget eftersom inget finns att veta. Men duktig på krypto är han.

Jag vet, skadeglädje...
Vem bryr sig om Mårten Andersson. En stor dj..... pajas.
Citera
2022-05-20, 08:11
Medlem
DayNites avatar
Mårten har alltid varit kaxig och inte haft problem att snacka skit om andra inför andra
nu framstår han som en äkta pajas inför hela sverige, undrar hur det käns?
Citera
2022-05-20, 14:31
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Mårten har alltid varit kaxig och inte haft problem att snacka skit om andra inför andra
nu framstår han som en äkta pajas inför hela sverige, undrar hur det käns?

Det får vi kanske veta i dagens De Kallar Oss Krypto.
Citera
2022-06-26, 16:34
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:
När priset på bitcoin och andra kryptovalutor har skjutit i höjden de senaste åren har allt fler svenskar intresserat sig för och investerat i kryptovalutor. En av de som nördat ner sig är komikern Mårten Andersson.

– Allt och en njure har jag investerat, säger han.

https://www.svt.se/nyheter/ekonomi/komikern-darfor-har-jag-nordat-ner-mig-i-krypto

Ett värre exempel på flockmentalitet är nog svårt att hitta. Hur mycket Mårten verkligen "nördat ner sig" i frågan kan man ifrågasätta då han verkar ha missat att krypto helt saknar underliggande fundamenta och enbart bygger på pyramidspelsprincipen.
Citera
2023-07-17, 16:04
Medlem
Är han fortfarande "nykter"?
Citera
2024-06-21, 10:53
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=l1MZ34rJAlk

Även om Mårten var ung och orutinerad här samt att intervjuarna var lika knäppa så visar Mårten vilken otroligt röv-attityd han har.
Citera
2025-03-16, 22:00
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Enligt rykten (FB) Gott Snack - Podcast och morgonradio blev Mårten uppringd av Sofia Kappel i Gott Snack i fredags, hon utgav sig för att ringa från "Venhälsan" angående smittspårning och Mårten berättade att han knullat snett för 5 år sen. Alla i studion fick panik och busringningen klipptes bort tyvärr.
Citera
2025-03-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Enligt rykten (FB) Gott Snack - Podcast och morgonradio blev Mårten uppringd av Sofia Kappel i Gott Snack i fredags, hon utgav sig för att ringa från "Venhälsan" angående smittspårning och Mårten berättade att han knullat snett för 5 år sen. Alla i studion fick panik och busringningen klipptes bort tyvärr.
Det var nog inte 5 år sen.
Citera
2025-03-17, 06:53
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det var nog inte 5 år sen.
Det utesluter ju inte att det hänt fler gånger
Citera
  • 6
  • 7