Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Du missar andemeningen här. Kvinnor som vill vara män ska f-n ochså behandlas som män förstår du?
Ja, det är det jag försökte få sagt!
Förövrigt tycker jag att en misshandel är en misshandel, att ni feminister får det värre med "kvinnomisshandel" än en "mansmisshandel" förstår jag mig inte på.
Om nu kvinnan är svagare (vilket hon är) ,så ska hon tänka på det och inta sin plats i samhället, den är på ett svagare stadium eftersom att hon är svagare...
Dessa feminister som diskriminerar män och som bryter mot allt vad traditioner heter borde läxas upp, jag menar inte att man ska förtrycka folk med feministiska värderingar, men man borde ta krafttag mot kvinnofolk som tror att deras plats är högre än vad den är (dem som tror att män är lägre än dem själva och att dom har rätt att bete sig som dom själva vill och känner både emot sig själva och mot män i allmänhet).
Kvinnor ska bete sig som kvinnor gjort i alla tider, annars är det fel, och då måste man statuera ut någon typ av exempel för att det är fel att bete sig som dessa gör..