Citat:
Ursprungligen postat av Slupen
Tillbaks till ritbordet. Det faller på sin egen orimlighet.

Varför?
Jag förstår att det kanske inte funkar, men varför funkar det itne?
Närja får såna här tankar så avfärdas de alltid av ekonomikst pålästa som inte förklarar varför. Trots allt hade vi ju en bostadsmarknad under socislism under 30-40 år som var som värsta bullmarketen och index på börsen,som i stora delar var statsägt, gick iaf inte ner...