2007-12-22, 14:49
Bannlyst
Hej!

Jag som skriver detta heter Eugen Fotogen (den riktige) och jag har några frågor jag undrar över:

1) Om man blir bannad från t ex Laidback, när kan man söka amnesti igen?

2) Kan man ha hur många "smurfar" som helst och drabbar en banning (eller tillsägelser/varningar) dem också?

3) Hur verkställs en banning? Bannas ip-numret eller användarnamnet?

4) Kan man bli bannad från t ex Laidback med ett användarenamn, men ha rätten att deltaga där med ett annat?

Nej, jag har inte tänkt söka amnesti till Laidback - bara undrar...

PS. Svara nu inte: "Det finns redan en tråd om detta! Använd sökfunktionen för f-n!". Man behöver inte ha surfat på Blocket för att konstatera att de t o m har bättre sökfunktion än Flashback (och det säger inte så litet). DS.

God Jul önskar jag alla mods! (Även den skrikige med alkoholproblem...)

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige)
Citera
2007-12-22, 14:56
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eugen Fotogen
Hej!

Jag som skriver detta heter Eugen Fotogen (den riktige) och jag har några frågor jag undrar över:

2) Kan man ha hur många "smurfar" som helst och drabbar en banning (eller tillsägelser/varningar) dem också?

4) Kan man bli bannad från t ex Laidback med ett användarenamn, men ha rätten att deltaga där med ett annat?

Nej, jag har inte tänkt söka amnesti till Laidback - bara undrar...

PS. Svara nu inte: "Det finns redan en tråd om detta! Använd sökfunktionen för f-n!". Man behöver inte ha surfat på Blocket för att konstatera att de t o m har bättre sökfunktion än Flashback (och det säger inte så litet). DS.

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige)

Blir du bannad med en användare så ryker resten också. Det finns olika typer av ban men vanligen bannar man ett användarnamn. I ditt fall kan jag inte tro att amnesti till laidback är aktuellt på en bra stund.
Citera
2007-12-22, 14:57
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
När man producerar tillräckligt många och bra inlägg i övriga FB skulle jag tro.

Citat:
Ja, man kan ha hur många som helst. Men är en användare bannlyst och man använder en annan så bannlyses alla.

Citat:
Användarnamnet alltid. IP-nummer kanske...

Citat:
Njet.

God Jul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in