Såg en på Canal+ på nyårsafton för runt fem år sedan. Var som en parodi på Star Wars eller Star Trek. Huvud "bad guy" var någon sorts ful utomjordingsak. Någon som kan namnet?
Den ondskefulle Evil Overlord håller en hel galax i sitt mörka järngrepp. Prinsessan Hubba Hubba tvingas fly och försöka skaffa hjälp att störta den ondskefulle tyrannen. Med sin taktiska list och förföriska förmåga kämpar hon med kropp och själ för friheten.
Jag letar efter en scen(?) som är som typ bangbros. Alltså en man med en kamera som går runt och knullar folk.
Det var längesen jag såg denna så jag har ingen aning om namn eller nåt liknande.
Just i denna scen så är det 2 killar, en som filmar och en som knullar. Allt händer i en butik som säljer surfingbrädor tror jag det var. Allt händer alltså i en varm stad nånstans vid kusten. Innan de går in i butiken så frågar han med kameran om han hade knullat henne innan så sa han nej.
Han lovade också att hon hade den snyggaste rumpan som han hade sett. Det är alltså hon som jobbar där som blir knullad.
Världens snyggaste rumpa enligt mig, snälla hjälp mig hitta den!!!
Jag letar efter en scen(?) som är som typ bangbros. Alltså en man med en kamera som går runt och knullar folk.
Det var längesen jag såg denna så jag har ingen aning om namn eller nåt liknande.
Just i denna scen så är det 2 killar, en som filmar och en som knullar. Allt händer i en butik som säljer surfingbrädor tror jag det var. Allt händer alltså i en varm stad nånstans vid kusten. Innan de går in i butiken så frågar han med kameran om han hade knullat henne innan så sa han nej.
Han lovade också att hon hade den snyggaste rumpan som han hade sett. Det är alltså hon som jobbar där som blir knullad.
Världens snyggaste rumpa enligt mig, snälla hjälp mig hitta den!!!
eller förresten det kan också vara Julia Bond i ett avsnitt av 40 inch plus hon säljer skateboards
letar själv efter en film, tidigt 90tal skulle jag tro med mike horner i huvudrollen som en trollkarl med en asiatisk fru som han är otrogen mot med sin blonda assistent, asiat frun med stora pattar har därför sex med en buffig kille som jag inte vet vad han heter hade jag vetat det hade jag kunnat ta och se vilka filmer han och mike horner varit med i tillsammans menar det är lite svårt att hitta en speciell film med en kille som gjort 1277 filmer
Jag letar efter en blond tjej som har sex med sin "tränare". Big tits nånting heter den, jag har sökt på puretna men inte fått ett enda napp
Tjejen har vitt linne eller liknande och rosa tajts eller något.
Jag letar efter en blond tjej som har sex med sin "tränare". Big tits nånting heter den, jag har sökt på puretna men inte fått ett enda napp
Tjejen har vitt linne eller liknande och rosa tajts eller något.
Pm tack
big tits at school eller big tits at work ska du nog ta en titt på låter som det iaf
söker efter en film med en svart dam.. har inte så mycket att gå på mer en att det är en film från my friendshot sister sidan.. hoppas nån kan hjälpa mig ändå
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!