Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-15, 21:59
Medlem
mitt explorer.exe cpar upp sig jag kan ha igång datorn ett litet tag sen när jag ska gå in på nån hårddisk eller mina nätverksplatser o försöka hitta nån som kommer explorer.exe stötte på ett problem...

Hjälp!!

stavningen kanske inte är den bästa men jag tror ni förstår vad jag menar... tacksam för svar så fort som möjligt

MVH Tobbe
Citera
2007-12-15, 22:09
Medlem
Dan Da Mans avatar
Installera om ditt OS så borde det läsa sig.
Citera
2007-12-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan Da Man
Installera om ditt OS så borde det läsa sig.

tyvärr inte har testat både xp home och pro och explorer cpar upp sig endå =( kan det va nån hdd som håller på att krasha?
Citera
2007-12-15, 22:23
Medlem
xxxxUxxxxs avatar
Kommer problemet upp när datorn belastas? Eller är det bara när du försöker gå in på hdd:n nätverket?
Citera
2007-12-15, 22:25
Medlem
det kommer när man har varit inne på hdd:en en liten stund eller ska hitta nån dator på nätverket:S vettefan vad som kan vara fel =(
Citera
2007-12-15, 22:32
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Det råkar inte vara när du öppnar en katalog som innehåller filmklipp? Det är annars en vanlig anledning när det är problem med codecs och utforskaren ska förhandsgranska filmen.
Citera
2007-12-15, 22:34
Medlem
alltså det kan fastna i vilken mapp som helst :S men hur fixar man det med codecsen då??
Citera
2007-12-15, 22:37
Medlem
man kan ju ha igång internet, msn, dc men explorer fastnar när man är inne på nån hdd
Citera
2007-12-16, 01:11
Medlem
Desperat_s avatar
Hade liknande problem när ja kollade igenom mappar med många filer i min externa hårddisk, problemet försvann dock när jag formaterade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in