Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-12-17, 22:30
Medlem
Nemans avatar
Jag gjorde så att jag köpte en Coca-Cola och via den fick jag en iTunes-kod. Koden skrev jag in och den öppnade mitt konto i iTunes-store. Detta innebar att album nu automatiskt laddas ner. Så lägg en tia på en Coca-Cola är mitt tips.
Citera
2007-12-17, 23:20
Medlem
Durkslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
Jag gjorde så att jag köpte en Coca-Cola och via den fick jag en iTunes-kod. Koden skrev jag in och den öppnade mitt konto i iTunes-store. Detta innebar att album nu automatiskt laddas ner. Så lägg en tia på en Coca-Cola är mitt tips.
Jag öppnade mitt konto utan Coca-Cola, bara att gå in på deras hemsida och skriva in lite uppgifter.
Citera
2007-12-18, 00:07
Medlem
Nemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durkslag
Jag öppnade mitt konto utan Coca-Cola, bara att gå in på deras hemsida och skriva in lite uppgifter.

Glömde nämna att annars var man tvungen att uppge kredikortsnummer, med en CC-kod så slipper man det.
Citera
2007-12-18, 03:04
Medlem
Rauzs avatar
Jag använder CoverScout, de flesta skivor jag har finns inte på varken Amazon eller iTMS så då använder man sig av den inbyggda Google Image sökmotorn istället.

Man dubbelklickar på skivan som saknar omslag, får upp träffarna på Google i den inbyggda browsern och högerklickar på det man vill använda.
Vill man så kan man även zooma, rotera och sånt direkt i programmet.

Det enda jag saknar är att kunna ställa in egna sökmotorer så att den går via Discogs.com istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in