2008-01-03, 23:53
Medlem
danellishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrogant
Hmm jag kom att tänka på någon film eller liknande jag sett när de runkar av en hund i en sådan där vaniljbulle och sedan bjuder sina "kompisar" på. De äter upp dem med största glädje och utstöter kommentarer så som "mhm it's still varm" etc. Självklart fake men ändå!

Någon som vet vart jag kommer ihåg det från?

Det är nog från dina egna fantasier skulle jag tro

Näe, skämt och sido.. vad fan heter filmen?? känner igen som fan.

EDIT: Det kan inte vara Van the man??

OnTopic: Har aldrig testat, visst har man hört om att folk som pratat om det. Men ingenting som man själv skulle vilja pröva på precis. Fyfan, helvete.
Citera
2008-01-04, 01:11
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
En fråga som dyker upp är ju: Är det här något som man gör när man råkar ha en bulle tillgänglig, eller bestämmer man först att man ska runka bulle och sedan går man iväg och köper en bulle? Hur reagerar kassörskan när det står 7 fnissiga artonåringar i kassan och slänger fram en påse med en kanelsnäcka?

Eller turas man om att ta med bullen kanske? Då kan det ju bli lite av en sport att göra det bästa bullvalet, så får man en liten extra dimension på det hela.
Ett sådant brinnande intresse för kunskap, och vilka frågor sedan!
Inväntar spänt svar
Citera
2008-01-04, 01:13
Medlem
Arrogants avatar
Jag tycker att vi muskulösa (läs muskellösa) flashbackare borde slå våra påsar (läs dasar) ihop för en riktig bullfest! Vad säger ni om det? Vi kan baka och ta den i tvåan hela dagen lång!

Vilka är med och runkar bulle?
Citera
2008-01-04, 01:43
Medlem
Arrogants avatar
Klart du ska vara med, fast om det är du på bilden kan du strunta i att vara med, sådana lemlösa typer får hålla sig undan
Citera
2008-01-04, 01:48
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Klart du ska vara med, fast om det är du på bilden kan du strunta i att vara med, sådana lemlösa typer får hålla sig undan
Nejdå. Har en penis jag skulle kunna bidra med lite grädde men håller den nog hemma eller rastar den i någon goare grotta
Citera
2008-01-06, 18:05
Medlem
Star Treks avatar
Jodå runkbulle finns! Minns en gång i kanske 7an-8an då några grabbar skulle ha det. En av grabbarna hade då tydligen sagt " nu kommer det!" och börjat kissa istället . Han blev väl kallas kisspojken ett par år efter det vill jag minnas
Citera
2008-01-06, 18:11
Medlem
The Masters avatar
Jag minns nådens år 92 då man körde runkbulle med 4 polare. Jag kollade upp i taket och tänkte på pamela andersson och fantisera om att hon och jag var helt ensamma där i köket vid köksbordet.

Jag sprutade på bullen först och stoppade glatt ner kuken i brallan och njöt av vetskapen om mina polares stressade situation.
Citera
2008-01-07, 01:02
Medlem
Har inte tjejer någon liknande lek, rit eller vad man ska kalla det?
Citera
2008-01-07, 01:27
Medlem
"JR"s avatar
Citat:
Hmm jag kom att tänka på någon film eller liknande jag sett när de runkar av en hund i en sådan där vaniljbulle och sedan bjuder sina "kompisar" på. De äter upp dem med största glädje och utstöter kommentarer så som "mhm it's still varm" etc. Självklart fake men ändå!

Filmen heter Van the man.
hehe rolig film
Citera
2008-01-24, 17:50
Medlem
jepp har provat, fast egen variant. där polare helt enkelt runkar.

En gång i skolan satt 2 st och runkade öppet inför hela klassen. fattar fortfarande inte varför de gjorde det. De kanske helt enkelt ville se vem som hade störst kuk.
Citera
2008-03-21, 01:04
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:

Filmen heter nog Van the Man.
Citera
2008-03-27, 02:25
Medlem
Ooooops I did it again
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in