2007-12-15, 00:16
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fswahn
Jag lät min franska kompis ta några kort på min odling....
http://www.pa-chouvy.org/Photos/Maroc_Rif2005/Maroc_Rif2005Cannabis-Culture-Cultivation.htm
Vilken gullig liten odling du har lilla vännen!!!

Tjacktorsken:

Ingen tvingar dig att visa upp några bilder, är du nojjig så ge fan i det. Ge gärna fan i att kalla andra för idioter också när du händå håller på.

Peace.
Citera
2007-12-15, 00:39
Medlem
Tack men jag väger typ 110.
Citera
2007-12-15, 01:04
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Visst skapa en tråd för att mobba mig ni bara.. skitkul när man odlar lowryder så ska ni dra igång nån jävla kukmätartävling va, va VA!! Men skrattar bäst som skrattar sist, jag kommer ta er på upploppet..

http://static.pici.se/pictures/bVPJOQBff.jpg

btw: jag leder va? ingen annan som postat nån bild i tråden.. blä blutta blutta bleh..

Ser ut som en garderob full med kattungar
Citera
2007-12-15, 02:48
Bannlyst
älskling , får man fråga varför just lowryder?
Citera
2007-12-15, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Najgor
älskling , får man fråga varför just lowryder?
Citat:
Ursprungligen postat av magg0t
Haha naaaaw en sån söööt!
Varför valde du just lowryder btw?
Svarar med en länk: http://www.flashback.org/showpost.php?p=9217987&postcount=19
Och citerar mig själv i inlägget jag länkat till:
Citat:
Och idag hade den sista av de 22 kläckts

Nu har jag satt dem i medium

Planen är att 6-8 av de finasta honorna och den finaste hanen ska få stå tillsammans under en 125w le, 4-6 honor ska få stå i hydro och någon i kruka med jord. Blir spännande att se hur mycket frön det blir till sommarens utomhusbravader, Går det som jag tänkt kommer jag sätta 30-40 frön per vecka med start i april och sätta ut dem direkt de visar kön, håller jag på så fram till i augusti borde det bli en hel del plantor ute i skogarnaoch även om 50% försvinner av olika anledningar kommer det bli en bra skörd även om de bara skulle ge 5 gram per styck i snitt.. Räknar jag på att jag får ut 200 plantor och hälften klarar sig och ger fem gram styck blir det ett halvkilo, alldeles gratis..

Jag ska alltså ordna frön för att se hur mycket jag kan utomhusodla i sommar. Jag gillar tanken med lowryder, de kan man gömma i knähögt gräs t ex..
Citera
2007-12-15, 09:47
Medlem
StorMammas avatar
*Host*

En gång i tiden hade jag 20 kvm.

DET var mycket kan jag säga, men nu är det nedlagd sedan många år...
Med motorvägslampor som belysning....
Citera
2007-12-15, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
*Host*

En gång i tiden hade jag 20 kvm.

DET var mycket kan jag säga, men nu är det nedlagd sedan många år...
Med motorvägslampor som belysning....
Heej bejbi, long time no see..

Får jag tillräckligt med frön på min odling ska jag ha massor med kvm, under den starkaste luman av alla, teh sun..

Passar på med en uppdatering av min "odling", den har växt så mycket att man knappt ser skogen för alla träden; råkka fett , snacka om stor skörd det skulle bli om man skördade nu.. NOT!!

Har iaf kunnat skilja agnarna från vetet, 14 chosen ones, åtta sitter i utvisningsbåset och väntar på att få ta sin plats i sophinken.. chosen ones
Citera
2007-12-15, 11:36
Medlem
StorMammas avatar
Höhö,

Skall du låna stugan?

Odlingen ÄR faktiskt nedlagd, men man får in rätt mycket på 20 kvm.

Har du följt min tråd i relationer?

Hänt mkt..
Citera
2007-12-15, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Höhö,

Skall du låna stugan?

Odlingen ÄR faktiskt nedlagd, men man får in rätt mycket på 20 kvm.

Har du följt min tråd i relationer?

Hänt mkt..
Du jag är så trött på stugor och husbåtar och allt vad omodernigheter heter så jag kan a, är tillbaka i civilisationen för nåt dygn nu och njuter.. Fast jag har varit inne på att skaffa någon odlingsplejs, det är bara det att det skulle barka iväg, jag har en tendens att ta i för mycket.. mycket vill ha mer, faan får aldrig nog och helvetet blir aldrig fullt, u know.. som uppfunnen ramsa av nån som känner mig det..

Nej, jag har int sett dig på ett tag, saknat dig..
Citera
2007-12-15, 11:42
Medlem
Citat:
http://static.pici.se/pictures/bVPJOQBff.jpg

Vad är det dom står på? Alltså det ljusbruna..
Citera
2007-12-15, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tovablomman
Vad är det dom står på? Alltså det ljusbruna..
Ljusbruna? Du menar vad de står i? Det är små 28 millimeters rockwoolkuber, blir nog till att sätta dem i större rockwoolstycken i morgon, ska gör egna isf köpa färdiga, blir spännande att se hur det går..
Citera
2007-12-15, 12:13
Medlem
Citat:
Ljusbruna? Du menar vad de står i? Det är små 28 millimeters rockwoolkuber, blir nog till att sätta dem i större rockwoolstycken i morgon, ska gör egna isf köpa färdiga, blir spännande att se hur det går..

oj sorry. Var köper man sånna då? på varenda blomaffär eller?
Har alla sånna där när dom odlar eller?
Är det dyrt eller billigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in