2007-12-13, 18:11
Medlem
Dotcomslashtrues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Jag kanske tänker fel, men räcker det inte med 1 om dagen i 2,5 år för att få ihop 888 barn (2,5*365=912,5)?

Jo, men sen tar författaren hänsyn till en massa andra faktorer, som att risken att kvinnan är steril, får missfall etc, etc. Hursomhelst, jag skulle gärna försöka.
Citera
2007-12-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotcomslashtrue
Jo, men sen tar författaren hänsyn till en massa andra faktorer, som att risken att kvinnan är steril, får missfall etc, etc. Hursomhelst, jag skulle gärna försöka.

Vad är det som hindrar dig?
Citera
2007-12-13, 18:41
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transformers
Vad är det som hindrar dig?
Kommande underhållsbetalningar kanske?
Citera
2007-12-13, 23:56
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Jack Nicholson enligt Aftonbladet:

http://www.expressen.se/noje/1.966518/nicholson-jag-kan-ha-9-000-barn

Tydligen menar han att han skulle kunna vara far till 9000 barn. Skulle alla dessa barnen ha tillkommit på vanligt sätt så torde det innebära att han haft oskyddat sex med minst 9000 fertila kvinnor i livet, dvs nästan en ny varje dag.

Kan det stämma eller är han bara påtänd?
Med tanke på hur sliten han ser ut så finns det nog någon korn av sanning.
Ingemar Bergman som oxå var Väldigt het på gröten och såg sliten ut dom sista 50 åren orkade med 5 fruar och x antal älskarinnor och var 89 år när han dog.
Citera
2007-12-13, 23:57
Medlem
han e rejält påtänd inte ens jag med min 30plussare har lyckast med det
Citera
2007-12-14, 08:35
Medlem
suetoniuss avatar
Jag vet inte varför jag befinner mig i denna tråd men jag måste bara påpeka att Jack nog knappast har satt ett tak på en kvinna per dag. Han har säkert vid flera tillfällen haft orgier med dussintals brudar, exempelvis på Playboy mansion. Jag kan förstå om det är svårt att föreställa sig för er. Förvisso kanske inte risk för graviditet förelåg vid så många tillfällen på en dag men han borde ju åtminstone ha varit kapabel att prestera ett antal gånger per dag. Annars skulle han ha haft tufft att leva upp till sitt rykte. Jack är nog precis den typ av kändis som lyckas få många barn på bygden.

Sen kan han ju ha engagerats av en fertilitetsklinik vars kunder vill att deras barn skall begåvas med skådespelartalang, ett varggrin samt en glupsk aptit på det täcka könet. Jag undrar förresten vilket förhållande han hade till det otäcka könet? Han bodde ju granne och var långvarig kompis med Marlon Brando och jag ser honom inte direkt som killen som är ointresserad av eller ej vågar experimentera. En läckt privat film som visade en orgie mellan Brando, Nicholson och Warren Beatty (också granne) vore nog en video som många skulle ha svårt att bestämma sig för om de ville se eller inte.
Citera
2007-12-15, 13:21
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suetonius
En läckt privat film som visade en orgie mellan Brando, Nicholson och Warren Beatty (också granne) vore nog en video som många skulle ha svårt att bestämma sig för om de ville se eller inte.
För dom på Mondo/Gore/Bizarre-forumet går det säkert bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in