Flashback bygger pepparkakshus!
2007-12-10, 22:30
Medlem
Tja, undrar om någon vet någon flash/java/liknande program som man kan visa bilder i. typ att man trycker -> för nästa bild och <- för förra bilden.
Det måste kunna visa jpeg och gif minst. GIF är viktigt för jag har några animerade gif filmer som jag vill lägga upp.
THX
Citera
2007-12-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miniminidaniel
Tja, undrar om någon vet någon flash/java/liknande program som man kan visa bilder i.

Utveckla "flash/java/liknande". Är applikationen du efterlyser något som ska ligga på en webbserver, eller? De flesta tankeläsare är iväg på riksmötet i Falun idag och kan inte hänga här i FB och försöka klura ut vad du vill med ditt inlägg.
Citera
2007-12-10, 22:40
Medlem
Jag ska ladda upp programmet på en server så när man går in på t.ex www.något.se/bilprogram/picture.html så kommer det upp ett "bibliotek" där alla bilder som ligger i t.ex www.något.se/bilprogram/pictures/ visas.
Försöker förklara så gott jag kan
Citera
2007-12-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miniminidaniel
Jag ska ladda upp programmet på en server så när man går in på t.ex www.något.se/bilprogram/picture.html så kommer det upp ett "bibliotek" där alla bilder som ligger i t.ex www.något.se/bilprogram/pictures/ visas.

Och vad menar du då med rubriken på denna tråd? Vad har Windows med webbservern att göra? Kör du en webbserver-applikation under någon version inom Windowsfamiljen, eller vad menar du? Hänvisar återigen till sammankomsten i Falun.

Annars kan du ju lägga upp Coppermine, den är gratis:
http://coppermine-gallery.net/
Citera
2007-12-10, 23:05
Medlem
ops wtf sorry för det
Citera
2011-01-10, 11:03
Medlem
ettkilomjoels avatar
LIGHTBOX VERSION 2.0 är ett GRATIS bildvisningsprogram och otroligt smart, för att se demo eller ladda ner, googla! Simpelt & snabbt! Inget laggande eller liknande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in