2009-02-28, 14:34
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
fick mina franska saker igår så den franska sidan kan ajg gröna ialla fall.

De minsta jag köpte är vad vi kallar 1 öres. fick även ett gratis paket med de näst minsta

Bilder kommer

Fick mail ifrån www.fishline-equus.com de säger att de inte kan skicka smällare.

Fan vad bra det låter!!!!!!!
Funderar nu starkt på att köpa lite

Kan som sagt rekomendera super demon

120 spänn låter väll lite dyrt för två ett öres bara sådär, men vad fan, det fungerade ju.

Dessutom fick du ju en present också
Dom du fick som present har jag fast då heter dom bison något, vet itne om dom är samma. Smäller som ryssare.

Men jag får fråga; hur kom dom? Kom dom i vanligt postpaket? Kom dom med något annat osv osv?

EDIT:
Såg att du fick dom på brev.

Men borde inte posten kollat det och så?
Senast redigerad av pyro860 2009-02-28 kl. 14:38.
2009-02-28, 14:35
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
Det låter riktgit fint, skall beställa lite så snart som jag har skaffat paypal.

Hur skaffar man det btw?
2009-02-28, 14:41
Medlem
pyro860s avatar
Det enda jag är rädd för är att dom ska komma på det och så blir det rättegång och skit.

Fiede...leif vad han nu nickar här sa ju att det bara var att neka. Säg att jag beställer tio paket med dom där du fick med som present, kommer dom gå igenom det då tro?

Var det väldigt diskret?
2009-02-28, 14:50
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det enda jag är rädd för är att dom ska komma på det och så blir det rättegång och skit.

Fiede...leif [Fieldleaf] vad han nu nickar här sa ju att det bara var att neka. Säg att jag beställer tio paket med dom där du fick med som present, kommer dom gå igenom det då tro?

Var det väldigt diskret?

Det är bara att blåneka och säga arg till polisen att det är någon jä*el som beställt i ditt namn. Spela som att du är lite arg. Blåneka som sagt. Dom kan ju inte motbevisa att det är någon annan som inte beställt i ditt namn. Så det borde vara helt lugnt. Han säljer även ganska billig stubin där med vilket kan vara intressant för vissa.

//fieldleaf
2009-02-28, 15:13
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Det är bara att blåneka och säga arg till polisen att det är någon jä*el som beställt i ditt namn. Spela som att du är lite arg. Blåneka som sagt. Dom kan ju inte motbevisa att det är någon annan som inte beställt i ditt namn. Så det borde vara helt lugnt. Han säljer även ganska billig stubin där med vilket kan vara intressant för vissa.

//fieldleaf

Så hette du ja

Dom kan ju kolla igenom datorn och sett att jag beställt. Fast okej, någon annan skulle kunna suttit här.

Man ska ju betala med paypal, som jag inte alls är insatt i. Hur lätt är det att skaffa? För om de tär lätt så kan vem som helst ha snott mitt och beställt ju..
2009-02-28, 15:21
Medlem
downloaders avatar
paypal är bara att regga sig på, koplas sen till din mail. När du skickar pengar får du ange kort nummer på diss visa/master card, eller så kan du koppla det direkt till din bank.

Kunde lika gärna varit 3 tablett askar i, dom kollar inte. Skulle ju ta sketa lång tid att kolla all skit som går in och ut ur landet.
2009-02-28, 15:27
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
paypal är bara att regga sig på, koplas sen till din mail. När du skickar pengar får du ange kort nummer på diss visa/master card, eller så kan du koppla det direkt till din bank.

Kunde lika gärna varit 3 tablett askar i, dom kollar inte. Skulle ju ta sketa lång tid att kolla all skit som går in och ut ur landet.

Okej. Får kolla upp paypal.
Så man bara reggar sig på sidan då? Du får gärna berätta mer ingående

Det skulle det. M;en dom kanske har hundar som letar bomber?
2009-02-28, 15:51
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Okej. Får kolla upp paypal.
Så man bara reggar sig på sidan då? Du får gärna berätta mer ingående

Det skulle det. M;en dom kanske har hundar som letar bomber?

ja bomber, inte smällare.

Det är som vilket sida som helst, som att regga sig på en shop sida.

Sen går man bara in på skicka pengar å fyller i franskens gmail adress sen "Lägg till kredit- eller betalkort" å fyller i det som ska fyllas i där. Pengar skickas med en gång.
2009-02-28, 16:00
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
ja bomber, inte smällare.

Det är som vilket sida som helst, som att regga sig på en shop sida.

Sen går man bara in på skicka pengar å fyller i franskens gmail adress sen "Lägg till kredit- eller betalkort" å fyller i det som ska fyllas i där. Pengar skickas med en gång.

Aha, okej.
Men via paypal, så ger jag så mycket som han ska ha?

Om man kollar på den där listan så är tydligen frakten inräknad. Hur vet man hur mycket man ska skicka till honom? Räknade du ihop det själv eller fick du ett mail eller så?
2009-02-28, 16:29
Medlem
downloaders avatar
han mailar dig fullständigt pris.
2009-02-28, 16:36
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Så hette du ja

Dom kan ju kolla igenom datorn och sett att jag beställt. Fast okej, någon annan skulle kunna suttit här.

Man ska ju betala med paypal, som jag inte alls är insatt i. Hur lätt är det att skaffa? För om de tär lätt så kan vem som helst ha snott mitt och beställt ju..

Mycket möjligt att de skulle kunna se det i datorn. Men tror inte att de får göra husrannsakan och kolla igenom din dator för att du beställt lite 1öres m.m.

//fieldleaf
2009-02-28, 17:16
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Men tror inte att de får göra husrannsakan och kolla igenom din dator för att du beställt lite 1öres m.m.

Fast vi lever ju i sverige så helt omöjligt är det inte
Sen tänkte jag köpa av dom lite större isåfall

Downloader, när kommer massa filmer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in