2009-01-24, 17:40
Medlem
Okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockzor90
Jag köpte av noxen, och han är seriös till 100%..
Okok, Låter bra!
2009-01-24, 19:03
Medlem
wajjzings avatar
Japp n0xen är solklar
2009-01-25, 00:03
Bannlyst
har han bara bangers eller
2009-01-25, 09:58
Medlem
wajjzings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av death87
har han bara bangers eller
av smällare ja, men tror han har lite bengalers å så med för dom som nu vill ha de.
2009-01-25, 09:59
Medlem
The Masters avatar
noxen är klockren som säljare. Rak och inget jävla fiffel.
2009-01-26, 17:05
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
dom pratade om det på forumet men jag fick aldrig reda på varför men ett flertal visste vad som skulle hända.
Har varit avstängd en vecka härifrån nu ursäktar för mitt snesteg, globaltifo stängdes pågrund av pengabrist hos grundarna, en ny sida har dock öppnats, www.sweultra.se de är en ny liknande sida men som även ska ha en shop vilken efter vad jag har hört kommer bli riktigt bra när den öppnar, noxen säljer förövrigt blinkbomber (blinkbengaler).
fick lite småpanik när jag var avstängd, att tifo.it skulle va spanskt drev mig till vansinne innan han fick svar
2009-01-26, 17:53
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte123
Har varit avstängd en vecka härifrån nu ursäktar för mitt snesteg, globaltifo stängdes pågrund av pengabrist hos grundarna, en ny sida har dock öppnats, www.sweultra.se de är en ny liknande sida men som även ska ha en shop vilken efter vad jag har hört kommer bli riktigt bra när den öppnar, noxen säljer förövrigt blinkbomber (blinkbengaler).
fick lite småpanik när jag var avstängd, att tifo.it skulle va spanskt drev mig till vansinne innan han fick svar

tackar för tipset
2009-01-26, 23:24
Moderator
Snuffelbutts avatar
GAAAAH! Jag räknade med mina bangers idag! Jag hatar att jobba heldag och bara gå hemma och längta! Så kommer man hem och INGET!

Men men, den som väntar på något gott! Får smälla av ett tigerskott för att muntra upp mig lite!
2009-01-27, 09:29
Medlem
jonte123s avatar
beställde du från GT? isåfall från vem?vare maki så kan han va lite småseg
2009-01-27, 15:12
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Tack för tipset. Kommer man kunna köpa bangers där sen då?
Lätt att jag hade gjort det, lätt!

Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Men men, den som väntar på något gott! Får smälla av ett tigerskott för att muntra upp mig lite!

Har du tigerskott?
Hur många?
Ta bilder, ta bilder

Du säljer inte? Hur ser lådorna ut? Jag har börjat samla på skott och askar nämligen
Senast redigerad av pyro860 2009-01-27 kl. 15:15.
2009-01-27, 16:26
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
beställde du från GT? isåfall från vem?vare maki så kan han va lite småseg

Nope, Noxn, men så är jag ju inte så stressad egentligen. Och posten på det här stället är ju inte det snabbaste i stan!
2009-01-27, 18:43
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Nope, Noxn, men så är jag ju inte så stressad egentligen. Och posten på det här stället är ju inte det snabbaste i stan!
ja han får väll en jävla massa beställningar så han kanske inte hann med samma dag eller nått,
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Tack för tipset. Kommer man kunna köpa bangers där sen då?
Lätt att jag hade gjort det, lätt!
vet faktiskt inte om man kommer kunna köpa bangers ifrån shopen (annars kan du ju köpa i forumet men kan prata med en som är med och driver sidan ikväll om dem kommer sälja pyro och sånt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in