2010-11-26, 20:00
Medlem
Burkens avatar
tisdag

Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nja-3 dagar Burken-Tänk om du har otur-Tullen kollar en hel del också men får ju hoppas det går igenom

Från Malmö till nästa sorteringsterminal tog det 1 dygn, sedan har paketet hållit på från den sorteringsterminalen i 2 dygn för att ta sig 10 mil - men va fan, rider dom baklänges eller???

Och nu är paketet på ett företagscenter c:a 2.5mil från mig - och då måste jag vänta tills på måndag eller tisdag innan det finns på mitt utlämningsställe - jag tror jag dööööör......
Senast redigerad av Burken 2010-11-26 kl. 20:04. Anledning: Ilska
2010-11-26, 21:06
Medlem
FlyingMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EP-COM
Hello,

in germany it's only allowed to sell and send firework on last 3 days in year (29/30/31.12).
That could be the reason why Firestorm-Fireworks.de didn't send. Anyway, it's not nice from them to ignore the request eMails.

They don't send any firework outside germany.

Regards
EP
Thanks for providing the information that they should have provided themselves. It's really ignorant of them to accept payments from customers to whom they don't even ship.

Oh, and by the way. I mailed a copy of my ID to you and got my account activated, although it still says "Not verified!" under verification status. Does this mean that I can order from you, or do I need to provide something more?
2010-11-26, 22:06
Medlem
The foxs avatar
Jag antar att ni som köpt ifrån EP tog standard valet när det kom till hur paketet skulle skickas? Kom och tänka på det nu när jag satt och kollade vart paketet är, att man kanske skulle valt något annat sätt.
2010-11-26, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Jag antar att ni som köpt ifrån EP tog standard valet när det kom till hur paketet skulle skickas? Kom och tänka på det nu när jag satt och kollade vart paketet är, att man kanske skulle valt något annat sätt.

Varför tycker du att man kanske skulle valt något annat sätt?
Senast redigerad av Roopes 2010-11-26 kl. 22:23. Anledning: grammatik fel
2010-11-26, 22:24
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roopes
Varför tycker du att man kanske skulle valt något annat sätt?

Bara en tanke som slog mig, då de hade två andra transportföretag som man kunde välja, men jag antar att det inte är någon direkt skillnad?
2010-11-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Bara en tanke som slog mig, då de hade två andra transportföretag som man kunde välja, men jag antar att det inte är någon direkt skillnad?

Tror inte jag heller, det beror väll lite på vilket land det ska till också, vissa transportföretag kanske inte transpoterar till alla länder.
2010-11-26, 23:20
Medlem
EP-COMs avatar
Hello,

@FlyingMachine,

please send me again the ID. I cannot find any eMail. Maybe lost.
Well, you can order also without verification. We'll contact you after order for ID, if we still needs it.

We always send with DPD or GLS to Sweden.

Hermes and DHL-Packstation is only for Germany, Austria. It's only to send to Parcel Shops or Parcelboxes, where you can pick up the parcel. not for home-delivery. this works only for Germany and Austria.

Regards
EP
2010-11-26, 23:28
Medlem
pyro860s avatar
Tar du "inget alternativ" så kommer det till postens företagscenter. Detta brukar vara en bra bit från utlämmningsstället.

Dom andra två vette katten vadt dom kommer med.
2010-11-27, 16:17
Medlem
Vet någon om man kan bestölla Delova Rana/Delova Profi någonstans? Verkar vara lite kraft i grejerna alla fall.

http://www.youtube.com/watch?v=gy_gGBfQVdg&feature=related
2010-11-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Vet någon om man kan bestölla Delova Rana någonstans? Verkar vara lite kraft i grejerna alla fall.

http://www.youtube.com/watch?v=gy_gGBfQVdg&feature=related

Fanns på sklep förrut ca 3 veckor sen, sen tog de slut
2010-11-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roopes
Fanns på sklep förrut ca 3 veckor sen, sen tog de slut

Ok :/ Hoppas dom får in mer av den då. Någon annan sida då?
2010-11-27, 16:44
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Ok :/ Hoppas dom får in mer av den då. Någon annan sida då?

Alternativt kan du ju beställa Cipolla, verkar vara rätt så kraftiga grejer ochså, och de har sådana på Euro-Pyro.

http://www.youtube.com/watch?v=y1Kye9CRPYc
Senast redigerad av The fox 2010-11-27 kl. 16:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in